母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 223


1#
發表於 17-4-2 13:47 |只看該作者
我 BB 啱啱三个月之前一路都係兩溝(小人奶多奶粉)因出世BB唔肯埋身所以一直都係泵,開頭都可以泵到 2-3oz, 每日4至5次,但試過3日要返工每日泵兩次每次只得1安,之后仲越来越少奶,咁再試吓比BB埋身今次出奇地好鐘意,而家我會先埋身再喂奶粉,但係近呢兩日佢埋完身唔肯食奶粉勁喊,我又唔夠人奶比佢咁可以點算


子爵府

積分: 11135


2#
發表於 17-4-2 21:28 |只看該作者
密啲埋身餵,有時間的話再加pump 作儲備,就算少都唔好理照pump, 應該慢慢奶量會增


複式洋房

積分: 223


3#
發表於 17-4-2 21:44 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-4-2 21:28
密啲埋身餵,有時間的話再加pump 作儲備,就算少都唔好理照pump, 應該慢慢奶量會增 ...

我試試先,唔该


別墅

積分: 987


4#
發表於 17-4-3 17:06 |只看該作者
Apple.w.s 發表於 17-4-2 13:47
我 BB 啱啱三个月之前一路都係兩溝(小人奶多奶粉)因出世BB唔肯埋身所以一直都係泵,開頭都可以泵到 2-3oz ...

埋完身再泵係最快儲到奶,媽咪飲多啲水,半夜起身泵會再多啲。


複式洋房

積分: 223


5#
發表於 17-4-3 18:37 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-4-3 17:06
埋完身再泵係最快儲到奶,媽咪飲多啲水,半夜起身泵會再多啲。

知道


大宅

積分: 4343


6#
發表於 17-4-4 13:07 |只看該作者

回覆樓主:

我生完都唔識餵,所以係bb 三個星期先開始埋身,一日餵十幾次,人都癲,不過埋身好似真係易上奶啲,泵反而初初係點泵都冇。樓主可以試下飲多啲豆浆,魚湯,多奶茶,milk plus, 我都係樣樣試下,而且bb 一喊就餵,雖然辛苦,但見到bb 食完瞓覺個樣就點都值得嘅!


複式洋房

積分: 223


7#
發表於 17-4-4 13:10 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-4-4 13:07
我生完都唔識餵,所以係bb 三個星期先開始埋身,一日餵十幾次,人都癲,不過埋身好似真係易上奶啲,泵反而 ...

okok 我試試先,咁夜晚食人奶 or 奶粉


大宅

積分: 4343


8#
發表於 17-4-4 14:27 |只看該作者
Apple.w.s 發表於 17-4-4 13:10
okok 我試試先,咁夜晚食人奶 or 奶粉

夜晚都係埋身埋,諗番起都唔知個陣自己點捱到,不過過左就冇野。


禁止訪問

積分: 16558


9#
發表於 17-4-4 22:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


10#
發表於 17-4-4 23:45 |只看該作者
其實想多奶都係不外果D方法,
但有樣野都好緊要既. 就係唔好太緊張
回想第一胎時我都係窮媽, 一日泵極都係200ML左右,
個人好緊張唔夠, 真係愈緊張愈無...
而家細仔我反而諗無就算, 唔餵人奶,
出奇咁做左富媽...
樓主加油


複式洋房

積分: 157


11#
發表於 17-4-10 22:25 |只看該作者

回覆樓主:

我個B 都係,好快啜到瞓左,都唔知佢有無食到… 之前全人奶,見佢有足夠片,當佢食到…
但最近開始阿B食到好忟,又喊… 覺得自己唔夠貨… 屋企人又成日講要餵奶粉… 聽得多,自己又唔開心…
而家越黎越少貨… 差唔多餐餐都補奶粉…
泵出黎見到咁少,仲down … 灰爆 ( ´_ゝ`)

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo