自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   11


男爵府

積分: 5535


1#
發表於 17-4-4 14:39 |只看該作者
當時香港都沒有中國幫忙, 人人有工開, 只要勤力工作, 便可有首期上樓, 做多一兩份工又可供多一層樓, 出街時個個笑容滿面, 社會又和諧, 歌舞昇平 , 粒粒影壇歌壇巨星, 歌又好聽, 戲又好睇, 果十幾年真係過得好開心, 好多好好既回憶
但97回歸後, 沙士, 金融風暴, 一簽多行, 蝗虫湧港, 物價樓價上漲, 香港人臉上變得憂愁, 脾氣暴躁, 人與人之間完全缺乏信任, 禮貌, 心態, 道德觀亦已漸漸地同化成強國思想, 以前一直覺得香港是樂土, 永遠都不會離開香港, 但現在既香港, 真係唔留戀了, 周圍污污糟糟, 小小事就發晒惡罵人, 唔講道理, 良心消失, 好傷心, 好傷心香港變成這樣......_

點評

siamsiam    發表於 17-4-6 15:05
yingyingcao1122    發表於 17-4-5 23:18
JessicaElla    發表於 17-4-5 16:50
cwmanna    發表於 17-4-5 14:31
maymay88    發表於 17-4-5 01:41
bebe12hk    發表於 17-4-4 18:28
MGTM    發表於 17-4-4 18:10
wfish    發表於 17-4-4 16:11
tofumelon    發表於 17-4-4 15:59
QUEEN314    發表於 17-4-4 15:10
333s    發表於 17-4-4 14:57


已刪除用户

積分: 55335


2#
發表於 17-4-4 14:47 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5879


3#
發表於 17-4-4 14:52 |只看該作者
本帖最後由 Hemi 於 17-4-4 14:57 編輯
miffyumiffy 發表於 17-4-4 14:47
你講緊香港

80-90年代啲人得幾千蚊人工,乜人人買到樓?

當時冇咁多人爭公屋,上得公屋,又大啲機會上居屋,當時樓價同收入未至於完全脫軌。舊一啲樓,一般市民都可以負擔,重有當時有97問題,好多人移民售樓,樓價一百萬以下好多。就算幾千蚊人工,夫婦一起供都負擔到


男爵府

積分: 7567


4#
發表於 17-4-4 14:56 |只看該作者
嗰陣我仲好細個,乜都唔知!不過我記得嗰陣呀爸做份運輸,養活一家五口,雖然冇去過旅行,不過有好多玩具玩,仲有龍蝦伊麵食!感覺嗰陣生活冇依家咁艱難。


已刪除用户

積分: 55335


5#
發表於 17-4-4 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


6#
發表於 17-4-4 14:58 |只看該作者

回覆樓主:

忘記咗97 前樓市有幾高? 當年利率 10幾厘, 又有排隊黨, 通漲率好高,而且個時比越南問題困擾香港嚴重, 這些忘記了? 每個時代都有問題, 人只能向前走, 不能後退, 偶爾緬懷可以, 但不要不思進取


象牙宮

積分: 239758


7#
發表於 17-4-4 14:59 |只看該作者
花花姐 發表於 17-4-4 14:39
當時香港都沒有中國幫忙, 人人有工開, 只要勤力工作, 便可有首期上樓, 做多一兩份工又可供多一層樓, 出街時 ...


90年代剛出來社會做事。 超易搵工。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


侯爵府

積分: 24598


8#
發表於 17-4-4 14:59 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-4-4 14:47
你講緊香港

80-90年代啲人得幾千蚊人工,乜人人買到樓?

我亞爸揸小巴
我亞媽印刷工人
佢地人工加埋先幾千蚊
70年代買到樓
而後黎亞媽冇做
亞爸繼續揸
80年代佢地都買到樓

以上只是真實個案供大家參考


公爵府

積分: 27965

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章


9#
發表於 17-4-4 14:59 |只看該作者
花花姐 發表於 17-4-4 14:39
當時香港都沒有中國幫忙, 人人有工開, 只要勤力工作, 便可有首期上樓, 做多一兩份工又可供多一層樓, 出街時 ...
仲有個時搭地鐡/火車唔會有人大大聲咆哮普通話同用行李LOOK你隻腳

點評

MGTM    發表於 17-4-4 18:11


已刪除用户

積分: 55335


10#
發表於 17-4-4 15:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 17-4-4 15:05 |只看該作者

回覆樓主:

個時年年加人工,仲不會少過10%的,搵工又容易好多。

點評

good_pig    發表於 17-4-4 17:51


男爵府

積分: 5879


12#
發表於 17-4-4 15:05 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-4-4 14:58
你睇下呢個帖

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19558539
,70後已經比60後好好多,起碼我屋企窮,都唔會冇書讀冇飯食,又有機會讀大學


已刪除用户

積分: 55335


13#
發表於 17-4-4 15:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4951


14#
發表於 17-4-4 15:07 |只看該作者
唯一認同(有認像)係個時排公屋上樓快+單位實用。


男爵府

積分: 5879


15#
發表於 17-4-4 15:07 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-4-4 15:01
97後,好多人層樓負資產,日日有人燒炭

果時長洲東堤係燒炭樂園
沙士嗰陣都好慘


已刪除用户

積分: 55335


16#
發表於 17-4-4 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5879


17#
發表於 17-4-4 15:12 |只看該作者
ipipipip 發表於 17-4-4 14:59
我亞爸揸小巴
我亞媽印刷工人
佢地人工加埋先幾千蚊
我啲親朋戚友好多都有樓,有啲打份牛工,但以前啲人颇慳家,真係儲到錢買樓養活一家起囗


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


18#
發表於 17-4-4 15:12 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,不如睇番獅子山下,港台果套。


象牙宮

積分: 239758


19#
發表於 17-4-4 15:14 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-4-4 15:11
呢個問題係是實,我都係9x年出黎做野, 當時百花齊放, 香港好多trading公司, 同外國人做生意, 或者在大 ...




同學仔有的發達, 有的普通。 有的很差。 這就是我們的人生。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


20#
發表於 17-4-4 15:15 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-4-4 15:11
呢個問題係是實,我都係9x年出黎做野, 當時百花齊放, 香港好多trading公司, 同外國人做生意, 或者在大 ...

好多中小企靠 China trade 發達,小市民又靠中小企搵到食。中英談判前,香港 GDP 佔全中國 20+%,依家跌到好低。

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo