立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5730
珍珠宮
積分: 41176
happyszesze 發表於 17-4-5 20:21 如題,老公出水痘呀,佢而家可以點?佢睇西醫開左止痕藥水一樣藥,咩都無,咁就好架喇? 有無人分享下,大 ...
積分: 5659
大宅
積分: 2686
天娜 發表於 17-4-5 20:31 大人若發燒,考慮入医院。因為大人出水痘嚴重過及危險過小朋友
禁止訪問
積分: 2565
積分: 1477
ian723 發表於 17-4-5 20:24 水痘處理法
FiMaMa 發表於 17-4-5 23:16 看西醫,可以開一隻antiviral 藥,在病發的72小時內服用,有助減輕病情和加快復原 ...
catobaby 發表於 17-4-5 21:48 出完水豆記得去藥材舖買「彭魚鰓」煲粥比佢食,去咗D水豆病毒!
侯爵府
積分: 21232
子爵府
積分: 14959
趙元嵩 發表於 17-4-5 23:44 大人大約要一個月康復
小小郭c奶 發表於 17-4-5 23:45 請問一下你老公幾多歲? 因為我成30歲人都未出過, 成日都諗自己會唔會出。。。
翡翠宮
積分: 92886
水晶宮
積分: 70436
積分: 96840
happyszesze 發表於 17-4-5 23:40 全家未出過,小朋友打左針
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy