自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 5730


1#
發表於 17-4-5 20:21 |只看該作者
如題,老公出水痘呀,佢而家可以點?佢睇西醫開左止痕藥水一樣藥,咩都無,咁就好架喇?

有無人分享下,大人出水痘幾耐好,老公今日第二日出,開始多同痕,佢話忍到,不過痛喎,要出幾多郎先退?

另外佢自己一個係房隔離,小朋友同我一齊訓另一間房,佢好返後要點消毒?可唔可以煲甘旬竹遮馬蹄意米水飲?


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 17-4-5 20:24 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 20:21
如題,老公出水痘呀,佢而家可以點?佢睇西醫開左止痕藥水一樣藥,咩都無,咁就好架喇?

有無人分享下,大 ...


水痘處理法


你地一家出過未 ?


打咗針未 ?


男爵府

積分: 5659


3#
發表於 17-4-5 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

若小朋友未出過,隔離都避吾到,因空氣可傳染。潛伏2星期


男爵府

積分: 5659


4#
發表於 17-4-5 20:31 |只看該作者

回覆樓主:

大人若發燒,考慮入医院。因為大人出水痘嚴重過及危險過小朋友


大宅

積分: 2686


5#
發表於 17-4-5 21:48 |只看該作者
天娜 發表於 17-4-5 20:31
大人若發燒,考慮入医院。因為大人出水痘嚴重過及危險過小朋友

出完水豆記得去藥材舖買「彭魚鰓」煲粥比佢食,去咗D水豆病毒!

點評

wcpcelia    發表於 17-4-6 11:50


禁止訪問

積分: 2565


6#
發表於 17-4-5 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1477


7#
發表於 17-4-5 23:16 |只看該作者
看西醫,可以開一隻antiviral 藥,在病發的72小時內服用,有助減輕病情和加快復原

點評

wcpcelia    發表於 17-4-6 11:50


男爵府

積分: 5730


8#
發表於 17-4-5 23:40 |只看該作者
ian723 發表於 17-4-5 20:24
水痘處理法

全家未出過,小朋友打左針


男爵府

積分: 5730


9#
發表於 17-4-5 23:42 |只看該作者
FiMaMa 發表於 17-4-5 23:16
看西醫,可以開一隻antiviral 藥,在病發的72小時內服用,有助減輕病情和加快復原
...

佢睇左西醫但無開過喎,星期二退燒開始出在,今日睇中醫,咁聽日睇西醫可以叫72小時內嗎?


男爵府

積分: 5730


10#
發表於 17-4-5 23:43 |只看該作者
FiMaMa 發表於 17-4-5 23:16
看西醫,可以開一隻antiviral 藥,在病發的72小時內服用,有助減輕病情和加快復原
...

可以自行去藥房買嗎


男爵府

積分: 5730


11#
發表於 17-4-5 23:43 |只看該作者
catobaby 發表於 17-4-5 21:48
出完水豆記得去藥材舖買「彭魚鰓」煲粥比佢食,去咗D水豆病毒!

點煲?食幾耐?(emoji)(emoji)


侯爵府

積分: 21232

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


12#
發表於 17-4-5 23:44 |只看該作者
大人大約要一個月康復


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


13#
發表於 17-4-5 23:45 |只看該作者

回覆樓主:

請問一下你老公幾多歲?
因為我成30歲人都未出過,
成日都諗自己會唔會出。。。

點評

Dwmn    發表於 17-4-6 11:21


男爵府

積分: 5730


14#
發表於 17-4-5 23:46 |只看該作者
趙元嵩 發表於 17-4-5 23:44
大人大約要一個月康復

但醫生開左一個星期假ja woo


男爵府

積分: 5730


15#
發表於 17-4-5 23:46 |只看該作者
小小郭c奶 發表於 17-4-5 23:45
請問一下你老公幾多歲?
因為我成30歲人都未出過,
成日都諗自己會唔會出。。。

老公39歲


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 17-4-5 23:48 |只看該作者

回覆樓主:

細女歲幾時就發了,我買芫茜煲水俾佢沖涼,啲豆快結焦和謝....
唔知你老公對芫茜有無敏感,我覺得可以一試


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 17-4-5 23:49 |只看該作者
大人出好辛苦.我試過,成個月先好番.果陣樣衰到爆. 成個身體,臉都係.印就成半年先散晒. 要小心洗面呀,唔好整穿.


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 17-4-5 23:50 |只看該作者
小小郭c奶 發表於 17-4-5 23:45
請問一下你老公幾多歲?
因為我成30歲人都未出過,
成日都諗自己會唔會出。。。
未出過一定要打針,大人出好好好辛苦的.


翡翠宮

積分: 96840

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 17-4-5 23:51 |只看該作者
happyszesze 發表於 17-4-5 23:40
全家未出過,小朋友打左針

咁你都未出過?有冇打過針?大人傳染左仲危險


翡翠宮

積分: 96840

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 17-4-5 23:53 |只看該作者

回覆樓主:

明天買芫茜2大札煲水俾佢沖涼。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo