母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 217


1#
發表於 17-4-6 21:49 |只看該作者
本帖最後由 charlie1229 於 17-11-9 16:33 編輯

.


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-4-7 13:52 |只看該作者
charlie1229 發表於 17-4-6 21:49
仲有半個月要反工,份工朝10晚5,反工期間可以泵奶,到底幾時要開始草奶,全埋身 驚bb飲完再泵已經冇奶,又 ...

我分享下我嘅做法:
健康院姑娘叫我埋身只餵一邊 (等 B 可以食到後乳),咁我一個月前開始每次埋身 (除咗半夜嗰一轉) 就一邊胸餵一邊胸揼或者用儲奶器儲奶。用呢個方法我每日平均儲到160ml,有時可以儲到200ml 做冰奶。
有啲媽媽話半夜揼多一轉會有幫助,因為晚上多啲奶,但我自己就冇,太攰啦,唔夠休息都影響奶量。
另外你要試一試你個 B 食唔食冰奶。我個就半冰 (溝雪奶) 同全冰都肯食,但有啲 B 可能覺得冰奶腥唔肯食㗎。你最好試一試先,唔好浪費心力嘛。
加油~


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-4-7 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1710


4#
發表於 17-5-16 17:38 |只看該作者
charlie1229 發表於 17-4-6 21:49
仲有半個月要反工,份工朝10晚5,反工期間可以泵奶,到底幾時要開始草奶,全埋身 驚bb飲完再泵已經冇奶,又 ...
首先你要知道番工可以泵幾多次, 同埋BB係你番工時要食幾多餐幾多安
衣家開始要俾BB習慣樽餵, 因為有機會佢會抗拒
我每日一餐訓練左一個月都唔得,BB寧願肚餓都唔食

要睇番你平時埋身點餵先
平時食一邊定2邊?
食幾耐?

雪奶可以放5日, 富媽/天氣熱會放3日



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo