母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 592


1#
發表於 17-4-8 17:37 |只看該作者
十三日大 之前每兩個鐘啜十五分鐘 但吾知點解由今朝開始只啜五分鐘 有時一個鐘就喊 一時兩個鐘 點解會甘?佢夠吾夠飽?無泵所以吾知自己奶量 keep住有濕片


大宅

積分: 1752


2#
發表於 17-4-11 09:04 |只看該作者
出奶慢或者太快 bb 無心機食 唔夠飽咪快少少想食囉
五min 未夠架,轉下邊或者同佢玩下換下片再埋多陣 試下啊媽咪


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-4-11 10:20 |只看該作者
就咁睇BB 可能唔夠飽, 啜唔同用奶樽, 出得慢而且食到既未必咁多, 而且只係15分鍾, 快餓都好正常。BB啜時你有無用手幫助出奶俾BB易啜D?! 咁可能都見到大概有幾多, 盡量啜開果邊就果邊, 因開頭果D係“前奶”, 含有很高的乳糖對BB好重要, 但太多會令佢唔係咁舒服。同埋餵物餵時間短就再要食都係正常, 辛苦媽媽啦
但我唔太相信『只要片有濕有屎等』就係OK, 因我生大仔時開刀係醫院我埋身2、3日, 次次都埋身最少30分鍾-45分鍾, 點知因要照燈去左樓下訓箱, 檢查時發現BB個肚係空既, 自始我埋身點都要一邊睇住BB啜一邊用手按下自己心口幫忙出奶, 最少見到佢真係吸到D先安心


男爵府

積分: 8175


4#
發表於 17-4-11 21:36 |只看該作者

回覆樓主:

我隻b又係懶豬b,食5分鐘就無心機食要瞓覺,尤其是夜晚。所以我通常埋身餵一邊,同一時間泵另一邊,然後用奶樽餵佢飲剛泵出嚟嘅奶。雖然有啲麻煩,但係咁樣佢先夠飽可以瞓耐啲,我先可以休息多啲


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo