母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-4-16 08:19 |只看該作者
其實,半夜嗰次母乳有咩咁緊要?
係唔想隔太耐先出一次母乳,定嗰一次唔出,就會好快收奶?定有其他原因?


大宅

積分: 1764


2#
發表於 17-4-16 10:24 |只看該作者
因為半夜造奶最多


大宅

積分: 1846


3#
發表於 17-4-16 16:37 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-16 10:24
因為半夜造奶最多

我係泵奶嘅,半夜嗰泵都唔覺多咗。。。有事仲覺得少啲奶添。。。
係咪半夜嘅定意有出入?一定係兩三點?四五點算唔算半夜?


大宅

積分: 1764


4#
發表於 17-4-17 18:52 |只看該作者
好似話係12-3


大宅

積分: 1846


5#
發表於 17-4-17 19:13 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-17 18:52
好似話係12-3

感謝


伯爵府

積分: 15108


6#
發表於 17-4-18 08:16 |只看該作者
MED-: 發表於 17-4-16 16:37
我係泵奶嘅,半夜嗰泵都唔覺多咗。。。有事仲覺得少啲奶添。。。
係咪半夜嘅定意有出入?一定係兩三點?四 ...

其實我都有呢個疑惑
如果半夜起身咪唔夠休息?
咁又可能少啲奶喎


大宅

積分: 4975


7#
發表於 17-4-18 09:40 |只看該作者
我仲有泵奶時, 真係半夜個轉會多 D, 好多時都會有平時一泵既 1.5, 所以無論幾累我都堅持半夜個泵


複式洋房

積分: 255


8#
發表於 17-4-18 11:18 |只看該作者
zaba 發表於 17-4-18 08:16
其實我都有呢個疑惑
如果半夜起身咪唔夠休息?
咁又可能少啲奶喎

請問JM你係餵人奶?
你bb係戒左夜奶定點?
唔泵的話半夜可以休息咁好?請指教


伯爵府

積分: 15108


9#
發表於 17-4-18 13:24 |只看該作者
比比的媽媽 發表於 17-4-18 11:18
請問JM你係餵人奶?
你bb係戒左夜奶定點?
唔泵的話半夜可以休息咁好?請指教

我係全人奶㗎,bb 一晚通常只醒一次,我訓係度餵,比較舒服


大宅

積分: 1846


10#
發表於 17-4-18 21:26 |只看該作者
cassy_w 發表於 17-4-18 09:40
我仲有泵奶時, 真係半夜個轉會多 D, 好多時都會有平時一泵既 1.5, 所以無論幾累我都堅持半夜個泵 ...

點解我無咁㗎。。。嗚。。。


禁止訪問

積分: 16558


11#
發表於 17-4-19 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 255


12#
發表於 17-4-19 01:25 |只看該作者
zaba 發表於 17-4-18 13:24
我係全人奶㗎,bb 一晚通常只醒一次,我訓係度餵,比較舒服

哦~~真係好!
我仲未掌握到瞓喺度餵啊


大宅

積分: 3417


13#
發表於 17-4-19 07:48 |只看該作者
比比的媽媽 發表於 17-4-19 01:25
哦~~真係好!
我仲未掌握到瞓喺度餵啊

我都係...訓係度餵好高難度咁,我而家第二胎都未試過


禁止訪問

積分: 16558


14#
發表於 17-4-19 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4975


15#
發表於 17-4-19 12:11 |只看該作者
瞓係度餵舒服好多, 又唔洗抱住


子爵府

積分: 10159


16#
發表於 17-4-19 16:25 |只看該作者
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰變左4或5小時,個胸谷到爆炸,一泵就泵最少40分鐘先叫全清同無硬塊,可以泵到350ml左右。


伯爵府

積分: 15108


17#
發表於 17-4-19 18:50 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-19 16:25
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰 ...

350好勁呀! 我一般都係150ml左右咋


禁止訪問

積分: 16558


18#
發表於 17-4-19 19:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


19#
發表於 17-4-19 19:34 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-19 16:25
所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰 ...

350

我一次都係90至150咋。。。(三個鐘1次)
最多嗰次因為隔咗5個鐘先得210。。。。。


大宅

積分: 1115


20#
發表於 17-4-22 22:38 |只看該作者
回覆 願我能 的帖子

350咁多,係一邊定兩邊加埋?奶量多,咁你係咪修身修得好快呀?
我餵咗四個半月全人奶都冇瘦過

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo