母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17684


1#
發表於 17-4-16 20:57 |只看該作者
想請教一下,我每次都係得20-30ml的奶量,但小B每次要成40-50ml的奶,我可以分開兩次泵,再倒埋一齊比小B嗎?另外因為我個胸唔谷唔脹,會影響到奶量嗎?謝!


大宅

積分: 1892


2#
發表於 17-4-16 21:10 |只看該作者
同溫度可以倒埋一齊!
例如你PUMP了樽A,放了入雪櫃。之後,又PUMP了樽B。將樽B雪了入雪櫃, 同同溫度可以倒埋一齊。


伯爵府

積分: 17684


3#
發表於 17-4-16 21:46 |只看該作者
KunKunB 發表於 17-4-16 21:10
同溫度可以倒埋一齊!
例如你PUMP了樽A,放了入雪櫃。之後,又PUMP了樽B。將樽B雪了入雪櫃, 同同溫度可以倒埋 ...

即係我泵左樽A,放入雪櫃,2個鐘後泵樽B,再放入雪櫃,等同溫度後就可以倒埋一齊,係咪咁?謝謝解答


大宅

積分: 2473


4#
發表於 17-4-17 10:48 |只看該作者
mybabylove 發表於 17-4-16 21:46
即係我泵左樽A,放入雪櫃,2個鐘後泵樽B,再放入雪櫃,等同溫度後就可以倒埋一齊,係咪咁?謝謝解答:funny ...

我都會咁。。


伯爵府

積分: 17684


5#
發表於 17-4-17 12:19 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-17 10:48
我都會咁。。

謝謝解答


大宅

積分: 1939


6#
發表於 17-4-19 01:03 |只看該作者
mybabylove 發表於 17-4-16 20:57
想請教一下,我每次都係得20-30ml的奶量,但小B每次要成40-50ml的奶,我可以分開兩次泵,再倒埋一齊比小B嗎 ...

另外個胸唔脹唔谷都無問題,因為個胸自動適應咗BB需求,我只係生完頭一個禮拜有谷過,同埋太耐無餵先谷,其他時間都係無脹無谷嘅感覺,但我係全人奶媽,所以可以放心!


伯爵府

積分: 17684


7#
發表於 17-4-19 06:22 |只看該作者
bbchingnam 發表於 17-4-19 01:03
另外個胸唔脹唔谷都無問題,因為個胸自動適應咗BB需求,我只係生完頭一個禮拜有谷過,同埋太耐無餵先谷 ...

原來係咁,等我重擔心再係咁會唔會冇奶添


大宅

積分: 1939


8#
發表於 17-4-19 11:05 |只看該作者
mybabylove 發表於 17-4-19 06:22
原來係咁,等我重擔心再係咁會唔會冇奶添

唔好太緊張,放鬆心情,奶都多D,jm加油!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo