母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6568


1#
發表於 17-4-20 18:11 |只看該作者
餵左母乳差不多到2歳, 想影母乳相留念, 剛岩有網上媽媽夾人去影, 希望揾到人可以去影啦!
不過, 唔知bb咁大個會否好難影到呢? 因為我b好8掛的, 會週圍望. 有無人有經驗會不會影唔到?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo