母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4880


1#
發表於 17-4-21 20:58 |只看該作者
bb 16m
最近唔係餐餐人奶都食,想試下用人奶整麥皮
應該點煮好?人奶太熱又冇抗體,煮熟麥皮再加奶又得唔得呢?


男爵府

積分: 9903


2#
發表於 17-5-26 13:55 |只看該作者
hangszebb 發表於 17-4-21 20:58
bb 16m
最近唔係餐餐人奶都食,想試下用人奶整麥皮
應該點煮好?人奶太熱又冇抗體,煮熟麥皮再加奶又得唔得 ...

我見其他post有人教用水煮好左麥皮。後先再加奶


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-5-28 19:03 |只看該作者
yukyee2528 發表於 17-5-26 13:55
我見其他post有人教用水煮好左麥皮。後先再加奶

正確。


男爵府

積分: 9903


4#
發表於 17-5-28 19:09 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-5-28 19:03
正確。

Thx


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-5-28 19:40 |只看該作者
yukyee2528 發表於 17-5-28 19:09
Thx

唔使客氣

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo