母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 542


1#
發表於 17-4-22 16:54 |只看該作者
本帖最後由 daigatse 於 17-4-22 17:19 編輯

今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒
啜一兩下喊(真係一兩下)
現半放棄狀態 但每日都有一兩次嘗試
一啲進展都無
心諗 泵出嚟啦 大女都係咁泵姐(人奶6個月)
唉 不過我又想埋
母乳姑娘話唔好逼佢 每日試
身心俱疲
而家唯有睇開啲 休息夠再上路
希望滿月時有驚喜

有無泵媽可以鼓勵鼓勵一下


子爵府

積分: 10607


2#
發表於 17-4-22 18:52 |只看該作者
我都係第二胎,天真的我以為第二胎應該會埋身為主,我女肯埋身,但食得好密,因為食15分鐘又訓,轉頭又食

所以我都係泵多,因為要照顧大仔。泵比其他人餵


別墅

積分: 542


3#
發表於 17-4-22 19:01 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-4-22 18:52
我都係第二胎,天真的我以為第二胎應該會埋身為主,我女肯埋身,但食得好密,因為食15分鐘又訓,轉頭又食

...

本帖最後由 daigatse 於 17-4-22 19:04 編輯

不過我內心係覺得泵奶容易啲
可以交俾陪月/工人姐姐餵
同埋呀B無咁痴身
我而家一日4泵 共40安
已儲大概20包冰奶
試過俾冰奶B食 都肯食

其實我係咪仲要試埋身呢?
我覺得而家咁樣大家都幾舒服丫
但我都想出街埋身唔使座奶
好矛盾呀



子爵府

積分: 10607


4#
發表於 17-4-22 21:12 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-22 19:01
本帖最後由 daigatse 於 17-4-22 19:04 編輯

不過我內心係覺得泵奶容易啲

我明呀,因為我上奶都上得好夠,連哥哥都有得飲

不過我都有試埋身,因為我上胎餵哥哥係多數埋身,出街好方便

加油呀!有一日佢地會學識


別墅

積分: 990


5#
發表於 17-4-22 22:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lfkm 於 17-4-22 22:36 編輯

同你情況完全一樣
今日Day14 bb啜一兩下就甩返出黎
每次試埋身佢啜到好忟
我每3小時可以泵到2xx 一定唔係無奶
所以我都有啲氣餒 而家要成日都對住個泵


別墅

積分: 542


6#
發表於 17-4-23 13:39 |只看該作者
lfkm 發表於 17-4-22 22:35
同你情況完全一樣
今日Day14 bb啜一兩下就甩返出黎
每次試埋身佢啜到好忟

咁你仲有無試埋身呀?


別墅

積分: 990


7#
發表於 17-4-23 14:21 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-23 13:39
咁你仲有無試埋身呀?

有啊 因為上一胎係埋身
實在方便太多
而家買左個乳頭罩 佢又食得好左啲


別墅

積分: 542


8#
發表於 17-4-23 16:02 |只看該作者
lfkm 發表於 17-4-23 14:21
有啊 因為上一胎係埋身
實在方便太多
而家買左個乳頭罩 佢又食得好左啲

戥你開心
不過我都係繼續泵
疊埋心水泵半年先
佢鐘意食
食得好再泵多半年
到時一歲都係早晚奶姐
最多一年無自由姐
當然我都期望佢肯埋身


禁止訪問

積分: 16558


9#
發表於 17-4-23 16:27 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


10#
發表於 17-4-24 10:53 |只看該作者
我細仔已五個月大了, 初時佢都肯埋身, 慢慢就唔多制, 因為埋身啜點都無用奶樽咁易咁舒服飲到奶,之返我返工都已係泵多圭身少, 記得去到2、3個月時, 我俾阿仔埋身, 佢見我拉高件衫都己貶晒咀, 埋身啜時更好似強姦佢咁
而家基本上都唔埋身了, 除非塞塞地又通極唔到就俾佢埋身幾分鍾, 等佢幫下我咁, 但見到佢真係懶啜, 咁就專心做泵媽算了


別墅

積分: 542


11#
發表於 17-4-24 11:03 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-24 10:53
我細仔已五個月大了, 初時佢都肯埋身, 慢慢就唔多制, 因為埋身啜點都無用奶樽咁易咁舒服飲到奶,之返我返工 ...

你諗住餵到幾大呀?
其實無論埋身或泵媽都有各自辛苦嘅地方
我都係諗住用個大家都舒服啲嘅方法

有時見佢食食下樽扭計甩嘴個心都怯一怯
埋身搏鬥就更加驚

已經唔記得第一胎全泵6個月係點做倒

而家妹妹都半個月大了 日日都過得好快

泵媽一齊加油(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


水晶宮

積分: 52654


12#
發表於 17-4-24 11:11 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 11:03
你諗住餵到幾大呀?
其實無論埋身或泵媽都有各自辛苦嘅地方
我都係諗住用個大家都舒服啲嘅方法
我既目標係先餵左六個月先大仔果時我係個窮媽, 24小時計先泵得200ml左右, 之後5個月左右時出trip壓力大到根本唔駛減奶已自動斷奶左, 所以原本今次細仔都無咩期望, 但出奇到做到全人奶媽
想睇下六個月後阿仔反應點先, 泵到咪再泵囉, 見到有d媽媽都泵到一歲或更多, 真心佩服。時間比想像中快過, 埋身又真係好sweet, 不過如果bb 大力d就痛死...個人覺得泵媽係舒服d但又麻煩d, 最少時間可以隔耐少少, 而且要返工既話根本無得揀。 大家加油


大宅

積分: 2508


13#
發表於 17-4-24 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 andre_mama 於 17-4-24 12:05 編輯

餵左15個月, 由阿仔唔肯埋身到肯埋, 初初阿仔都係一拎埋身就算好似拎佢去劏咁, 有氣餒過, 全泵左一排, 再試埋身。趁佢啱啱起身俾佢埋身, 通常唔會點反抗。慢慢習慣左就ok。加油!


別墅

積分: 542


14#
發表於 17-4-24 12:08 |只看該作者
andre_mama 發表於 17-4-24 12:04
餵左15個月, 由阿仔唔肯埋身到肯埋, 初初阿仔都係一拎埋身就算好似拎佢去劏咁, 有氣餒過, 全泵左一排, 再試 ...

你個B幾多個月先成功埋架?


大宅

積分: 2508


15#
發表於 17-4-24 12:11 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 12:08
你個B幾多個月先成功埋架?

本帖最後由 andre_mama 於 17-4-24 12:12 編輯

好似3個月左右, 因我係wm, 我都到返工先開始試返埋身, 因為已經少時間接觸bb, 唔想本末倒置將d時間去哂泵奶先決心要再試埋身

佢大個左, 吸啜力大左, 埋身易左就會享受埋身(我覺得)


別墅

積分: 844


16#
發表於 17-4-24 20:55 |只看該作者
我BB早產,初出世無力吸,好明白泵嘅痛苦,但開心share, 到了BB個半月,佢開始可以埋身餵了,吸嘅時間雖然唔長,因為吸啜要用好多力,BB好快攰,都係要泵,但起碼佢肯啜下,出外急起來都可以埋身。


別墅

積分: 542


17#
發表於 17-4-24 21:00 |只看該作者
JChee 發表於 17-4-24 20:55
我BB早產,初出世無力吸,好明白泵嘅痛苦,但開心share, 到了BB個半月,佢開始可以埋身餵了,吸嘅時間雖然 ...

我見好多泵媽都話BB大大下就埋倒身
有啲一個月有啲三個月
我都係坐好個月先再上路(emoji)(emoji)


別墅

積分: 844


18#
發表於 17-4-24 21:03 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-24 21:00
我見好多泵媽都話BB大大下就埋倒身
有啲一個月有啲三個月
我都係坐好個月先再上路(emoji)(emoji)

加油加油


別墅

積分: 542


19#
發表於 17-4-26 19:38 |只看該作者
http://joysu777.pixnet.net/blog/post/86385574-如何減次擠奶%3f


別墅

積分: 950


20#
發表於 17-4-26 22:25 |只看該作者
daigatse 發表於 17-4-22 16:54
今胎第二胎
BB Day15
一直試埋身都好抗拒

我都係BB啜得唔好,想不如泵出來餵佢算罷啦。不過全泵真係好容易塞奶,媽媽點解決塞奶問題呢?

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo