自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2232


1#
發表於 17-4-26 15:58 |只看該作者
公司每月有2日full pay 病假
4月頭請了半天病假看醫生
剛完成入院醫療,醫生給我4天大假

請問
1/4月頭半天病假是否有人工?
2/如果4月尾,醫生給了我4天病假,但我放3天,第4天照上班。

請問大家知唔知,系米頭3天有4/5人工,第4天full pay?
還是我一定要放連續4天(跟醫生指示)才有4/5 人工呢?


子爵府

積分: 12100


2#
發表於 17-4-26 16:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kimberlybaby 於 17-4-26 16:03 編輯

勞工法例,放4天或以上病假,係4/5人工
如果只放3天,3天應該係no pay,當然,問下hr confirm啦

我公司放1天病假都會full pay比我的


珊瑚宮

積分: 100407

畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


3#
發表於 17-4-26 16:14 |只看該作者

回覆樓主:

當然要睇番公司做法,如果跟足勞工法例,第一點已經冇人工,第二點如果醫生紙足4日病假,係有4/5人工,至於有返工果日係full pay定4/5 pay就要問番你公司HR


水晶宮

積分: 52885

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 17-4-26 16:19 |只看該作者
SSKwny 發表於 17-4-26 15:58
公司每月有2日full pay 病假
4月頭請了半天病假看醫生
剛完成入院醫療,醫生給我4天大假
4月頭半天有無人工睇你公司平時做法喇, 有啲公司無病假, 一請病假就扣一日人工, 有啲就唔扣
第2個問題, 一定要連續請左4日病假先會出4/5, 如果寫4日你自己只放3日, 咁有無人工呢, 就要跟番第一個問題, 睇你公司平時點做, 如果係無病假嘅, 咁你個3日就無人工, 但如果你放晒4日佢就要出4/5俾你


男爵府

積分: 8932


5#
發表於 17-4-26 16:31 |只看該作者
睇你公司每月兩日病假可唔可以accumulate, 如果得係高於勞工處標準,直接跟你公司處理手法就得。

如果你做滿三個月以上,其實已經有6 日病假,其實都應該有full pay. 當然要問返你公司人士部作準。


大宅

積分: 2232


6#
發表於 17-4-26 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

唔該各位,我公司每月兩日full pay 冇得累積。

我公司一定跟足勞工法例,甘安心計都系放足4日,費事變左頭3日冇$。到時真系蝕入肉

已經睇了很多$醫生,公司又冇醫療claim.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo