母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2154


1#
發表於 17-4-27 01:03 |只看該作者
想請教下各位泵媽,我係用雙泵,2邊泵完15分鐘之後已經差不多泵清,之後我會再轉單泵2邊輪流再泵,泵多15分鐘,每邊大約就會多5-10ml,但如繼續泵,繼續會有,泵極都泵唔清。但其實有冇需要每次都泵清呢?如果係每次泵奶要起碼30分鐘!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo