自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 3840


1#
發表於 17-4-28 10:45 |只看該作者
謝謝,六才


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


2#
發表於 17-4-28 10:48 |只看該作者
泳春.....型呀...上網SEARCH下屋企附件有冇....


水晶宮

積分: 74673


3#
發表於 17-4-28 10:53 |只看該作者
中國武術好多種, 睇下你想學邊類型同邊一家
洪拳, 蔡李佛較硬朗
詠春同太極係以柔制剛, 唔好以為詠春只有拳, 仲有兵器, 而且係學埋外家拳路, 常見有長短棍法
上網search 下各類分別先再決定


大宅

積分: 3840


4#
發表於 17-4-28 10:55 |只看該作者
我估小朋友只係一時所興,俾佢玩下啫,唔會想做大師,最好有幼兒興趣班:mother::mother:


伯爵府

積分: 17870


5#
發表於 17-4-28 10:57 |只看該作者
突然想起去年的城寨英雄, 小朝陽好似真係學中國武術的, 型仔

點評

wcpcelia    發表於 17-4-28 11:34


伯爵府

積分: 17596


6#
發表於 17-4-28 10:57 |只看該作者
兒童武術香港最出名既係尚武同龍武館, 小朋友會由五步拳開始學, 跟著長拳, 南拳, 刀 劍 棍 甘樣學上去, 武術都要考試, 一年有兩次, 都係一級級甘考上去, 你可以GOOGLE一下.


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 17-4-28 11:19 |只看該作者
我仔都有學中國武術,其實好睇家長要D乜,我之前唔識,仔學咗2年係識咗學咗好多野,但根基唔好,打出黎完全係花拳繡腿,之後轉了另一間學了2年,雖然進度好慢,但明顯變得札實,打出黎都叫做有板有眼,或者可以去睇下比賽先,再決定,---有D小朋友真係好勁


大宅

積分: 3840


8#
發表於 17-4-28 11:24 |只看該作者
COE1205 發表於 17-4-28 11:19
我仔都有學中國武術,其實好睇家長要D乜,我之前唔識,仔學咗2年係識咗學咗好多野,但根基唔好,打出黎完全係花 ...

幾錢一個月/一堂?


大宅

積分: 1885


9#
發表於 17-4-28 11:25 |只看該作者
COE1205 發表於 17-4-28 11:19
我仔都有學中國武術,其實好睇家長要D乜,我之前唔識,仔學咗2年係識咗學咗好多野,但根基唔好,打出黎完全係花 ...

你好,請問你仔仔幾大個開始學?可以講邊區嗎?


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


10#
發表於 17-4-28 11:25 |只看該作者

回覆樓主:

我都想知,求資料。


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 17-4-28 11:27 |只看該作者
pusda 發表於 17-4-28 11:24
幾錢一個月/一堂?
學費每間唔同的,初學一般是一個月4 堂

點評

wcpcelia    發表於 17-4-29 20:13


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 17-4-28 11:32 |只看該作者
我仔5歲開始學,係沙田同太子上堂,而家一星期上2堂


大宅

積分: 2659


13#
發表於 17-4-28 11:32 |只看該作者
可以Google 下周定宇.我c6之前比佢訓練過.佢有開小朋友班


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


14#
發表於 17-4-28 11:38 |只看該作者

回覆樓主:

我仔都系,我同佢系社區中心報左幾堂,睇下佢有無興趣繼續先算。


大宅

積分: 3840


15#
發表於 17-4-28 11:41 |只看該作者
momo06 發表於 17-4-28 11:38
我仔都系,我同佢系社區中心報左幾堂,睇下佢有無興趣繼續先算。

請問邊區?


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


16#
發表於 17-4-28 11:46 |只看該作者
pusda 發表於 17-4-28 11:41
請問邊區?

觀塘


大宅

積分: 3840


17#
發表於 17-4-28 11:54 |只看該作者
momo06 發表於 17-4-28 11:46
觀塘

thx, 我揾荃灣葵青區


公爵府

積分: 25634


18#
發表於 17-4-28 12:04 |只看該作者
COE1205 發表於 17-4-28 11:32
我仔5歲開始學,係沙田同太子上堂,而家一星期上2堂
太子上堂係邊間,可以pm 資料、價錢比我嗎?有冇上過康民處果類,又好唔好呢?


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


19#
發表於 17-4-28 12:05 |只看該作者
pusda 發表於 17-4-28 11:54
thx, 我揾荃灣葵青區

康文處有武術推廣計劃,去各大政府康體場館揾下資料啦


大宅

積分: 3840


20#
發表於 17-4-28 12:14 |只看該作者
701003 發表於 17-4-28 12:05
康文處有武術推廣計劃,去各大政府康體場館揾下資料啦

謝謝,已找到,分享埋俾大家先

http://www.hkwushuu.com.hk/documents/20152016_comlesson02rll.pdf

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo