母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   4


別墅

積分: 736


1#
發表於 17-4-28 10:47 |只看該作者
好絕望, 尋日下午3點開始谷, 到左今日早上11點...都仲谷緊, 好實。尋晚俾呀囡啜都無用, 而家兩邊加埋泵得2安, 已開MASSAGE MODE, 平時10分鐘已經有5 6安....
咁落去係咪會發炎?

有咩辦法鬆番???!!!!我痛到流眼水啦~!!
連呼吸都痛....


別墅

積分: 772


2#
發表於 17-4-28 11:37 |只看該作者
去健康院比姑娘睇下,雪凍椰菜放上胸敷,食卵磷脂,太痛要食止痛藥,越緊張越通唔到


別墅

積分: 514


3#
發表於 17-4-28 11:49 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 10:47
好絕望, 尋日下午3點開始谷, 到左今日早上11點...都仲谷緊, 好實。尋晚俾呀囡啜都無用, 而家兩邊加埋泵得2 ...

用手按下個胸會好d
平日BB食完都要泵清d奶
先唔會變石頭胸
如果唔係谷下谷下
奶量都會下降㗎


大宅

積分: 1216


4#
發表於 17-4-28 12:32 |只看該作者
用好熱的毛巾熱敷再忍痛按摩,有用架


別墅

積分: 736


5#
發表於 17-4-28 12:33 |只看該作者
teeteetunhk 發表於 17-4-28 11:37
去健康院比姑娘睇下,雪凍椰菜放上胸敷,食卵磷脂,太痛要食止痛藥,越緊張越通唔到
...

點解係椰菜?已經打左去,一陣2點有得睇。


別墅

積分: 736


6#
發表於 17-4-28 12:34 |只看該作者
BrittanyBB 發表於 17-4-28 11:49
用手按下個胸會好d
平日BB食完都要泵清d奶
先唔會變石頭胸

下?原來食完仲要泵?但佢食完都好軟啦喎個胸。


別墅

積分: 736


7#
發表於 17-4-28 12:35 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-4-28 12:32
用好熱的毛巾熱敷再忍痛按摩,有用架

我唔掂佢都想死,仲要按摩。咁同自殺真係無乜分別。按幾耐見效?


大宅

積分: 1216


8#
發表於 17-4-28 12:43 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 12:35
我唔掂佢都想死,仲要按摩。咁同自殺真係無乜分別。按幾耐見效?
...

熱敷完先按會無咁痛,不過毛巾一定要夠熱,敷完個胸已經鬆左好多,按完再埋身餵,餵密啲(日頭一個鐘一次),個胸就會舒服啲。

另外,個人覺得泵真係清得唔徹底,好多時泵完用手擠都仲有好多奶,都係埋身先可以減少石頭胸的出現。


別墅

積分: 736


9#
發表於 17-4-28 12:45 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-4-28 12:43
熱敷完先按會無咁痛,不過毛巾一定要夠熱,敷完個胸已經鬆左好多,按完再埋身餵,餵密啲(日頭一個鐘一次) ...

但我個囡3個幾月啦,我已經番緊工,一個中一次要放假先得了。


大宅

積分: 1216


10#
發表於 17-4-28 12:48 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 12:45
但我個囡3個幾月啦,我已經番緊工,一個中一次要放假先得了。

泵完用手擠,姑娘教過用C字手細擠,清返啲奶出黎會好啲。

辛苦你了


別墅

積分: 736


11#
發表於 17-4-28 13:08 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-4-28 12:48
泵完用手擠,姑娘教過用C字手細擠,清返啲奶出黎會好啲。

辛苦你了

但網上有人又話要凍敷唔好熱敷


大宅

積分: 1216


12#
發表於 17-4-28 13:19 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 13:08
但網上有人又話要凍敷唔好熱敷

冷敷會收奶(本身奶水多到有困擾的媽咪,因其奶水異常的多,來的又快,剛擠完没多久,馬上又漲奶了,可利用冷敷來減緩奶水的生成速度)

你按你自己需要去冷敷/熱敷,每個人情況不同


別墅

積分: 736


13#
發表於 17-4-28 13:35 |只看該作者
chickenbibo 發表於 17-4-28 13:19
冷敷會收奶(本身奶水多到有困擾的媽咪,因其奶水異常的多,來的又快,剛擠完没多久,馬上又漲奶了,可利用 ...

我估我唔係多奶,只係尋日遲左泵就搞成咁了我以後唔敢啦。


別墅

積分: 514


14#
發表於 17-4-28 15:12 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 12:34
下?原來食完仲要泵?但佢食完都好軟啦喎個胸。

只要清左就得


別墅

積分: 772


15#
發表於 17-4-28 16:43 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-28 12:33
點解係椰菜?已經打左去,一陣2點有得睇。

椰菜有種物質係幫助舒緩塞奶,你可以上網睇下。泵前可熱敷同按摩,比佢食(泵)密啲,之後要冷敷返,唔好再熱敷,唔係你會更谷同痛架

健康院姑娘會幫你按摩同教你點做。

我次次塞都係比個女啜返通


別墅

積分: 736


16#
發表於 17-4-29 06:41 |只看該作者
BrittanyBB 發表於 17-4-28 15:12
只要清左就得

明白了。多謝教路!我而家俾bb埋完身點都泵2野先訓!


別墅

積分: 736


17#
發表於 17-4-29 06:43 |只看該作者
teeteetunhk 發表於 17-4-28 16:43
椰菜有種物質係幫助舒緩塞奶,你可以上網睇下。泵前可熱敷同按摩,比佢食(泵)密啲,之後要冷敷返,唔好 ...

我都係次次都係阿囡啜通!但今次完全無用,塞到係啜不出奶!最後係忍住同生仔有得揮既痛,渣實椅柄咁樣俾護士長用力同用熱水樽碌我個胸先通到,簡直想死。


複式洋房

積分: 357


18#
發表於 17-4-29 10:09 |只看該作者
我啱啱上奶時,阿囝懶,啜2吓就瞓,我自己用咗3個鐘「打散」個石頭胸,真係諗返都好痛


複式洋房

積分: 445


19#
發表於 17-4-29 11:18 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-4-29 06:43
我都係次次都係阿囡啜通!但今次完全無用,塞到係啜不出奶!最後係忍住同生仔有得揮既痛,渣實椅柄咁樣俾 ...

無法想像
下次岩岩起食卵磷脂,啜2次就通返,上次我塞嚇死我,好彩呀好啜奶不嬲大力


別墅

積分: 736


20#
發表於 17-4-29 11:19 |只看該作者
HoBChai 發表於 17-4-29 10:09
我啱啱上奶時,阿囝懶,啜2吓就瞓,我自己用咗3個鐘「打散」個石頭胸,真係諗返都好痛
...

隔住個mon都覺得痛

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo