母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 571


1#
發表於 17-4-28 16:36 |只看該作者
各位jm大家好,我仔仔差不多兩歲,明天佢會同c6去旅行4日3夜,想趁呢幾日幫佢介奶同收奶,想問呢4日我冇得喂阿仔實谷爆,我應唔應該每次谷奶都放啲出黎定忍住痛唔放就會自然收奶嗎?
曾經試過一晚冇喂個胸痛爆同塞爆,我想知應該點收奶,希望各位有經驗jm能解答,謝謝大家

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo