母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5733


1#
發表於 17-4-30 23:21 |只看該作者
今日比人話我母乳唔夠白,話唔夠營養

我b宜家45日人仔 5.1kg,出世8磅,本身我個人係細粒,未生42kg 生前陀到60。kg,宜家49kg,短短1個月半就冇左11kg

長老話我咁細粒又瘦,bb吃我既99會冇營養,會越吃越瘦,要求我補粉或者全粉,唔好只吃我99

大囡係全母乳,生長線由25去到宜家75 ,平時都冇病冇痛,細囡其實我都希望比佢全人奶,但唔知係咪佢太大吃(我泵可以泵到6安1餐,但我全埋身),開始出現頭暈眼花同個人好冇力

我係咪應該放棄我人奶路呢


大宅

積分: 1208


2#
發表於 17-5-2 00:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chingyan0524 於 17-5-2 00:53 編輯

唔好放棄呀 長老唔識先會話奶粉比人奶有營養 比多d資料佢 例如政府同衛生署既 又講下大囡食得幾健康 再唔係叫佢陪你去健康院 借d易係姑娘面前問 等姑娘解釋 其實餵人奶身體既營養會優先比bb 姐係媽咪冇營養先都唔會咁快冇營養 奶既水份同脂肪分佈係根據bb需要 所以黃定白都唔需要擔心 都唔洗同奶粉既顏色比較 而且呢係香港唔係落後地區 想營養不良唔易呀 我自己雖然係埋身媽 但聽過好多泵媽話泵奶係會無啦啦勁肚餓架 所以通常都放定小食同水係附近 唔好搞到自己頭暈暈 其實你個幾月已經有6安一餐好勁了 只要健康院話bb體重ok 濕巾又夠 根本唔洗補粉 唔想你補左粉後悔呀 加油媽媽 :mother:


男爵府

積分: 5733


3#
發表於 17-5-2 08:01 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-5-2 00:52
唔好放棄呀 長老唔識先會話奶粉比人奶有營養 比多d資料佢 例如政府同衛生署既 又講下大囡食得幾健康 再唔係 ...

好多謝你既鼓勵呀

但你誤會左長老既營養指標啦,長老心入面夠唔夠營養係唔單止要跟得上生長線,還要比生長線高先叫夠營養,原本75生長線,如果少過75就覺得係我奶既問題


大宅

積分: 1208


4#
發表於 17-5-2 09:02 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-5-2 08:01
好多謝你既鼓勵呀

但你誤會左長老既營養指標啦,長老心入面夠唔夠營養係唔單止要跟得上生長線, ...

噢~唔好意思呀 其實小朋友生長線有升有跌好正常 叫長輩唔洗咁擔心呀 大人都有體重升跌既時候啦 最緊要唔好跌出生長線 我試過有一排餵得太密 生長線升左幾級 果個姑娘話我tim呀 話我再咁餵落去佢會變肥妹 之後回落番 姑娘都係話符合生長線就得唔洗擔心 不過我都明長輩聽到個跌字就會好擔心 果陣bb女生長線回落番 奶奶即刻好緊張話咩跌左呀姐係點呀咁樣


男爵府

積分: 5733


5#
發表於 17-5-2 10:02 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-5-2 09:02
噢~唔好意思呀 其實小朋友生長線有升有跌好正常 叫長輩唔洗咁擔心呀 大人都有體重升跌既時候啦 最緊要唔 ...

其實健康就夠,長老唔知點解都喜歡肥


洋房

積分: 68


6#
發表於 17-5-2 10:17 |只看該作者
bb健康就得, 唔一定要肥, 唔好為左呢個原因放棄呀!


大宅

積分: 2258


7#
發表於 17-5-2 19:29 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-30 23:21
今日比人話我母乳唔夠白,話唔夠營養

我b宜家45日人仔 5.1kg,出世8磅,本身我個人係細粒,未生42kg 生前 ...

大女餵得咁成功仲洗諗?
差在你自己夠唔夠堅持


男爵府

積分: 5733


8#
發表於 17-5-3 02:21 |只看該作者
nclhtp 發表於 17-5-2 19:29
大女餵得咁成功仲洗諗?
差在你自己夠唔夠堅持

可能湊2個個人辛苦,果鼓餵奶堅持開始動搖


大宅

積分: 1420


9#
發表於 17-5-3 14:55 |只看該作者
加油呀
餵母乳的好處都唔使再講
頂住壓力呀
睇到小b滿足的樣就是動力!!!


大宅

積分: 2258


10#
發表於 17-5-3 15:52 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-5-3 02:21
可能湊2個個人辛苦,果鼓餵奶堅持開始動搖

你見到咁多post講緊想餵都餵唔到
自然有動力
餵到呀bb肥肥白白應該好自豪至係


子爵府

積分: 11164


11#
發表於 17-5-3 23:51 |只看該作者
我本身都係瘦底,我都係全人奶媽媽,所以比無知人士以為我實無奶/d奶無營養既感受我明白。

身長線數字係指100個bb入面排第幾,唔係愈高愈好,衛生署生長線圖係根據當年既bb體型而定,當年既bb大部分都食奶粉,而食奶粉既bb一段體重亦較重,因為牛奶係設計比牛bb,牛bb要係野外生存,要快速發展體骼。奶粉營養成份係70-80種。

人奶既營養成份多於240種,當中抗體、免疫球蛋白對bb免疫系統好重要,而奶粉係無法複製,所以人奶比奶粉營養更好係無容置疑


男爵府

積分: 7159


12#
發表於 17-5-10 01:54 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-4-30 23:21
今日比人話我母乳唔夠白,話唔夠營養

我b宜家45日人仔 5.1kg,出世8磅,本身我個人係細粒,未生42kg 生前 ...

為母則強,你都餵到第二個孩子,長老唱歌唔洗理啦


男爵府

積分: 5733


13#
發表於 17-5-10 07:34 |只看該作者
Maygo 發表於 17-5-10 01:54
為母則強,你都餵到第二個孩子,長老唱歌唔洗理啦

多謝你既鼓勵


男爵府

積分: 7159


14#
發表於 17-5-10 15:18 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-5-10 07:34
多謝你既鼓勵

加油

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo