母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 27


1#
發表於 17-5-1 18:03 |只看該作者
我是一位新手剛剛懷孕的孖胎媽媽,這是我的第一胎,預產期8月中,我希望可以給寶寶全人奶餵哺!不過我是打孖來,我的老公也怕我奶水不夠,我知道外國都好流行母乳銀行/母乳庫,但是香港實在沒有,而且醫生的建議餵寶寶按順序最好的是1.媽媽本身的奶水,2其他人新鮮的奶,3其他人冷藏的奶,4最後才是奶粉,我在考慮聘請一位奶媽,不過香港好像沒有中介專門做這個,大家知道有沒有途徑可以找到嗎?


子爵府

積分: 10607


2#
發表於 17-5-1 20:47 |只看該作者
係香港醫生建議你bb飲其他媽媽新鮮奶?

其實都未出世,到時試左餵先。我初初都要追奶,但堅持同恆心係會愈餵愈有


民房

積分: 27


3#
發表於 17-5-1 22:17 |只看該作者
回覆 Fionhohoho 的帖子

初頭系老公提議,之後問過醫生意見,都係新鮮人奶好,老公都好堅持想穩一個奶媽,我都希望我可以夠奶給寶寶


洋房

積分: 68


4#
發表於 17-5-2 10:20 |只看該作者
bb出世你試左先啦


男爵府

積分: 8666


5#
發表於 17-5-2 22:56 |只看該作者
認真地講,如我BB要飲其他人的奶,我寧願餵奶粉,人奶係體液的一種,有D病係會通過母乳感染,而且佢有冇食過咩藥你又唔知,太冒險


民房

積分: 27


6#
發表於 17-5-2 23:16 |只看該作者
回覆 jenny729 的帖子

香港沒有監管,我都認為好像不是甘好


大宅

積分: 4975


7#
發表於 17-5-4 13:33 |只看該作者
其實無監管, 你又唔知佢食過 d 咩, 有無不良習慣, 又或者有無病, 寧願飲奶粉


男爵府

積分: 7203


8#
發表於 17-5-4 20:26 |只看該作者
我真係見過有人請奶媽,不過佢地係大陸人,要包食包住先得,唔係點知D奶有無問題呀


禁止訪問

積分: 16558


9#
發表於 17-5-5 02:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2800


10#
發表於 17-5-5 07:23 |只看該作者
Phyllisyam 發表於 17-5-4 20:26
我真係見過有人請奶媽,不過佢地係大陸人,要包食包住先得,唔係點知D奶有無問題呀
...
咪係!點知佢地食乜落肚


別墅

積分: 998


11#
發表於 17-5-5 14:55 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 252


12#
發表於 17-5-5 19:57 |只看該作者
nijen 發表於 17-5-1 18:03
我是一位新手剛剛懷孕的孖胎媽媽,這是我的第一胎,預產期8月中,我希望可以給寶寶全人奶餵哺!不過我是打 ...

我都係孖B,我建議你等bb出世你試左先,其實人奶同奶粉都有好的地方,唔好先俾自己咁大壓力


子爵府

積分: 11135


13#
發表於 17-5-5 22:13 |只看該作者
外國d 奶媽可能都可信,在香港就無謂了... 呢方面香港都無咩監管。如果講大陸母乳庫仲得人驚啦,你要知道上面咩都可能係假,上面幾多黑心食物,d 人食左d 咩都唔知!

你不如睇下自己餵唔餵到先,我識一個朋友有twins 都係餵全人奶,都餵到架 (不過佢係ftm)。如果真係餵唔到都唔好逼自己太緊,半人奶半奶粉都可以。

不如買d 教餵母乳的書,同埋聽母乳醫生的講座,做多d 功課睇下人地twins 媽媽點樣可以成功餵全母乳。


別墅

積分: 998


14#
發表於 17-5-5 23:29 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-5-5 22:13
外國d 奶媽可能都可信,在香港就無謂了... 呢方面香港都無咩監管。如果講大陸母乳庫仲得人驚啦,你要知道上 ...

唔好咩都話大陸唔好 大陸母乳庫的奶全部巴式消毒噶 只系人地監管得嚴 唔一定比你羅走添


子爵府

積分: 11135


15#
發表於 17-5-6 07:30 |只看該作者
本帖最後由 jeanne1120 於 17-5-6 07:30 編輯
xfck525 發表於 17-5-5 23:29
唔好咩都話大陸唔好 大陸母乳庫的奶全部巴式消毒噶 只系人地監管得嚴 唔一定比你羅走添
...

上面咁多黑心食物,水土都嚴重污染,種出來養出來的食物俾人食左,令母乳裡會有咩物質,自己諗下。唔一定俾人羅走?多謝曬,我唔會羅。


別墅

積分: 998


16#
發表於 17-5-6 13:40 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-5-6 07:30
上面咁多黑心食物,水土都嚴重污染,種出來養出來的食物俾人食左,令母乳裡會有咩物質,自己諗下。唔一定 ...

(emoji)(emoji)頑固不化噶本土主義者


禁止訪問

積分: 3044


17#
發表於 17-5-6 22:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7159


18#
發表於 17-5-10 01:49 |只看該作者
nijen 發表於 17-5-1 18:03
我是一位新手剛剛懷孕的孖胎媽媽,這是我的第一胎,預產期8月中,我希望可以給寶寶全人奶餵哺!不過我是打 ...

你養埋奶媽住係你屋企,俾好既食物會安全


男爵府

積分: 7159


19#
發表於 17-5-10 01:50 |只看該作者
nijen 發表於 17-5-1 18:03
我是一位新手剛剛懷孕的孖胎媽媽,這是我的第一胎,預產期8月中,我希望可以給寶寶全人奶餵哺!不過我是打 ...

其實兩個乳房兩個bb咪剛剛夠食囉

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo