母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 143


1#
發表於 17-5-1 23:42 |只看該作者
我想請問你地會吾會熱到佢好熱? 之後嘆凍?
定係會係暖小小變返室温算?

我剛用暖奶器暖返d奶俾b食,之後佢個肚好似吾係好舒服,痾左幾次屎,啡王色的

有冇jm可以解多?


已刪除用户

積分: 4151


2#
發表於 17-5-2 00:31 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
一笑置之就是了


洋房

積分: 68


3#
發表於 17-5-2 10:18 |只看該作者
本帖最後由 310H22A 於 17-5-2 10:18 編輯

暖到變返室温暖少少


大宅

積分: 2258


4#
發表於 17-5-2 19:31 |只看該作者
Yuzizi 發表於 17-5-1 23:42
我想請問你地會吾會熱到佢好熱? 之後嘆凍?
定係會係暖小小變返室温算?

睇番你暖奶器個說明書
用50度以下的熱水去座熱人奶就安全
依家呢啲天氣唔洗好熱都飲得


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo