母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 215


1#
發表於 17-5-6 07:21 |只看該作者
我個bb約二星期大,開刀生的

問題1: 每次用優合機泵10mins,兩邊加埋大約60ml, 係咪正常?去到7-8分鐘左右其實冇乜出到奶,但仍有些谷,於是次次要搵bb吸啜下。其實係咪個泵唔岩我定係奶量要再過一排先多?

問題2: 兩星期人仔大約食幾多? 通常我大約三小時餵一次,每次60ml 再加埋身,佢一時時飽,有時要再補多30ml



大宅

積分: 1289


2#
發表於 17-5-17 12:45 |只看該作者
我都想知道

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo