夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 597


1#
發表於 17-5-10 23:57 |只看該作者
想問下大家會唔會間唔中同老公擁抱下,我覺得好sweet


別墅

積分: 854

畀面勳章


2#
發表於 17-5-11 00:01 |只看該作者
會啊


男爵府

積分: 7074


3#
發表於 17-5-11 00:06 |只看該作者
會,仲會拖住手瞓


大宅

積分: 2527


4#
發表於 17-5-11 00:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 MsAudreyK 於 17-5-11 00:07 編輯

會呀,每日都要攬同錫,每晚拖住訓



侯爵府

積分: 24127


5#
發表於 17-5-11 00:21 |只看該作者

回覆樓主:

差唔多每日例牌動作,尤其係返工前一定攬下鍚下至過瘾


大宅

積分: 2524


6#
發表於 17-5-11 00:28 |只看該作者
monchanchan 發表於 17-5-10 23:57
想問下大家會唔會間唔中同老公擁抱下,我覺得好sweet

會呀,一見到或者老公返公行開都會錫同攬,訓覺都仲攬住


別墅

積分: 597


7#
發表於 17-5-11 00:42 |只看該作者
甘係你地主動嗲佢攬佢多,定老公做主動多?


伯爵府

積分: 18628


8#
發表於 17-5-11 00:50 |只看該作者
會呀,佢放工翻來就埋來攬左我先,好多時半夜醒左都鐘意攬下我


大宅

積分: 2527


9#
發表於 17-5-11 01:02 |只看該作者
monchanchan 發表於 17-5-11 00:42
甘係你地主動嗲佢攬佢多,定老公做主動多?

老公返工放工係指定動作,大家互攬互錫。其他時間多數係我主動嗲佢攬佢,心情唔好時冇攬佢,佢就會主動攬住我問發生咩事


大宅

積分: 2527


10#
發表於 17-5-11 01:04 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-11 00:50
會呀,佢放工翻來就埋來攬左我先,好多時半夜醒左都鐘意攬下我

我老公最鍾意朝早我仲訓緊時攬同錫我,我醒左問返佢,佢就話我係發夢


侯爵府

積分: 24127


11#
發表於 17-5-11 01:11 |只看該作者
monchanchan 發表於 17-5-11 00:42
甘係你地主動嗲佢攬佢多,定老公做主動多?

老公主動多,佢好鐘意嗲我(只限房内),我學佢嗲番佢


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


12#
發表於 17-5-11 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36897


13#
發表於 17-5-11 09:52 |只看該作者
日日都會.
我越忙既時候佢越仲意走嚟話要攬下.


男爵府

積分: 9458

母親節2025勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


14#
發表於 17-5-11 12:25 |只看該作者
monchanchan 發表於 17-5-10 23:57
想問下大家會唔會間唔中同老公擁抱下,我覺得好sweet
雖然老夫老妻,依然會擁抱下,我最鍾意在背後攬住佢,然後輕輕力咬佢

佢60+,我都50+,我地由拍拖計,已經超過30年,我地出街仲會手拖手

點評

ccm214    發表於 17-5-12 13:18
lamdou    發表於 17-5-11 16:38
ashcracker    發表於 17-5-11 14:35


民房

積分: 14


15#
發表於 17-5-11 14:42 |只看該作者
如果女人唔中意比佢老公攬呢


翡翠宮

積分: 97287


16#
發表於 17-5-12 09:54 |只看該作者

回覆樓主:

間中會
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6304


17#
發表於 17-5-12 10:05 |只看該作者

回覆:想問大家與老公會經常擁抱嗎?

二十年都雙擁抱住睡覺,㸃知都是離婚收場冇言!


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 17-5-12 10:47 |只看該作者

回覆樓主:



別墅

積分: 907


19#
發表於 17-5-12 13:20 |只看該作者
tommy715 發表於 17-5-12 10:05
二十年都雙擁抱住睡覺,㸃知都是離婚收場冇言!
擁抱7年,還係傷害我。。。


男爵府

積分: 6304


20#
發表於 17-5-12 14:44 |只看該作者

回覆:想問大家與老公會經常擁抱嗎?

係我要終止這段婚姻關係,他當然吾想啦,是我覺得好疲累吾係甚麼小三,小四,我㸃會輸比啲B6,係我想老來有好日子過啫,佢估吾到我會過佢一棟哈哈!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo