夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


1#
發表於 17-5-18 03:26 |只看該作者
本帖最後由 Ferfer88 於 17-5-18 09:25 編輯

Tks for advice


子爵府

積分: 13291


2#
發表於 17-5-18 03:37 |只看該作者
Ferfer88 發表於 17-5-18 03:26
有個女4歲。 而家陀緊4個月。
有左大女後已經好小做愛! 今呢半年老公想要多個B所以都會每個月一次。
直 ...

大肚賀爾蒙失衡,諗下bb出世後,女女錫bb當佢公仔玩都好開心!一段關係,仲要係婚姻關係,唔單係講性,女人應有警覺,但疑心太大會好唔開心,唔好想到甘灰,亦無必要下下諗離開,好好養胎,趁細b未出世前,好好陪伴大女玩多d!


別墅

積分: 669


3#
發表於 17-5-18 07:19 |只看該作者
樓主
我希望我理解錯你個"跳囉去"
不論咩事都係
兩公婆係需要坦誠
你嘅感覺你丈夫應該都有
但你地都唔知道點樣去溝通
2個人相處唔應該自己去估對方點諗
亦唔應該假設對方知你點諗
如果你兩個都唔識點去講
就最好搵專業人士幫助
小朋友出左世就係獨立的人
已經有自己生活選擇的權利
父母嘅角色係教導佢地選擇唔係幫佢地選擇
希望樓主明我意思

一個問題最少有3的解決方法
企遠少少望遠啲
未必係你所想咁絕望
做媽媽好辛苦
但你唔孤單
亦有好多人願意幫你
加油


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


4#
發表於 17-5-18 07:36 |只看該作者
其實有好多夫婦未必(經常)
能帶給相方有性生活滿意度.
但並不是你所想他不愛你.
包括我.一年都數得做得2-3次.因為有很多因素.
等於食野.有人大食有人好細食、亦可能心情壓力.
不用多想、去看看健康談性入面、亦有很多呢方面問題,你的是一般正常事、只要冷靜下再慢慢兩人傾下比他知妳的感受和所想,再了解先生多一點!
傻妹,你都不必再想、陀住BB要正面D、大個女
好少事⋯⋯



瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 17-5-18 09:50 |只看該作者
坐好个月先再諗.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo