夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 50566


1#
發表於 17-5-19 00:09 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-20 22:12 編輯

問題已解決, 多謝咁多位既意見。


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 17-5-19 00:25 |只看該作者

回覆樓主:

既然係噤,就當係一份工噤打,調一下自己心情,明天好好服待老闆
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


大宅

積分: 1134


3#
發表於 17-5-19 00:35 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-19 00:09
當一個老公完全無視老錃的痛苦, 老婆夜晚一個人係樓下散心痛哭, 佢可以一個人入咗房瞓到死豬咁, 係咪代表一 ...

只不過都20年,睇開d,對你冇唔好既,平淡d都冇咩唔好,有時可能係自己鑽牛角尖。如果對你態度唔好,不瞅不睬咁,你又覺得辛苦,可以試下去做下pt,搵d活動玩下,唔洗一下子就講離婚既。慢慢適應冇佢既生活,到時就可以飛左佢。就算有仔女,佢地都大啦,為下自己啦,過自己想要既生活!

點評

李莉斯    發表於 17-5-19 17:45
tammy2008    發表於 17-5-19 02:20


大宅

積分: 1069


4#
發表於 17-5-19 00:36 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-19 00:09
當一個老公完全無視老錃的痛苦, 老婆夜晚一個人係樓下散心痛哭, 佢可以一個人入咗房瞓到死豬咁, 係咪代表一 ...

本帖最後由 yumding 於 17-5-19 00:38 編輯

有可能是詐瞓,因要面子不做主動。
雖然唔知你們過往如何,大家冷戰到咁,應該都係長期缺乏正確溝通。
可以去揾社工幫下手。
我同老婆都去過社區家庭服務中心举辦的夫婦溝通工作坊,大家一起去八堂,四對夫妻及社工分享自身經歷和互相幫助,上完夫妻間睇嘢角度唔同左,會看到自己的問題和了解伴侶的想法,都有用架。


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


5#
發表於 17-5-19 00:39 |只看該作者
為乜咁痛苦?你可能夫婦太悶?
找下興趣野玩下

若只要真是肯做,唔揀工、一定好多野做.


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 17-5-19 02:19 |只看該作者
catfitfit 發表於 17-5-19 00:25
既然係噤,就當係一份工噤打,調一下自己心情,明天好好服待老闆
如果係咁可唔可以搵過個後生靚仔....


水晶宮

積分: 50566


7#
發表於 17-5-19 02:44 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-19 02:51 編輯
yumding 發表於 17-5-19 00:36
本帖最後由 yumding 於 17-5-19 00:38 編輯

有可能是詐瞓,因要面子不做主動。

唔算係冷戰既, 只係我一向係瞓醒就算啦當咩事都無, 長期下來攪到無人再關心, 覺得我瞓醒就應該會無事.....

佢應該係堅瞓, 當年我剛生咗小朋友試過俾佢激親半夜12點抱埋個囡出街散心, 佢都可以照瞓, 我真係想知如果我同個女終於一日消失佢面前佢係咪日日都係咁安心瞓, 到底係咪我阻住佢個地球轉呢........


我知問題所在, 但開口才有的溫柔我不希罕......而且單方面要求的, 對方可能因為你要求才做不是真心想做的更無意義了....

一個放工食完飯有電視就睇, 無電視就返自己房整自己野之後自己瞓, 一句早抖都唔會講既老公 ( 分房睡20年了, 當初是因為他返夜班我便跟女兒瞓, 未結婚同居一兩個月左右他便開始返夜班了, 這兩三年才轉日班, 本來 plan 緊俾番女兒獨立睡 ) 基本上我係長期獨守空房, 我要要求的話可以好長編, 但沒有意義吧.....他是男人啊不是木偶要聽我指示嘛.......
其實這模式他轉日班這兩三年便已經係咁, 我都唔知why到今時今日先突然發覺自己原來只係同屋主關係多過係佢老婆, 可能係荷爾蒙影響, 我也不知自己是突然清醒還是一時迷網........唉 ~ 真係煩惱自尋 ~


你是男性會員請告訴我, 我應該去要求嗎...


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 17-5-19 02:49 |只看該作者
circle119 發表於 17-5-19 00:39
為乜咁痛苦?你可能夫婦太悶?
找下興趣野玩下
我都覺得應該行出第一步, 但係20年, 由文職轉做洗厠所阿嬸要一點勇氣同適應, 我都開始睇租屋網搵屋, 嘩太空倉都要成3000蚊....真係痴線....



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 17-5-19 03:35 |只看該作者
我不想打擊你,
但你和老公分房咁多年,
感情一定淡,
你將個女放在第一位,
長期忽視C6嘅需要,
你仲想C6點對你?
你想離婚不如去改善夫妻關係,
不要諗幾日就可以重拾舊歡,
要多D時間和誠意。


水晶宮

積分: 50566


10#
發表於 17-5-19 03:55 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-19 03:35
我不想打擊你,
但你和老公分房咁多年,
感情一定淡,

唔係我只看重個囡, 分房瞓唔係我要求架, 佢轉日班都唔係因為我哋, 只係佢長期夜班覺得身體唔好同埋公司執咗先轉工。
我先生任何要求我都無托佢手掙, 相反我就唔敢對佢有任何要求, 係佢眼中佢返工係大晒, 我係屋企係嘆世界

對某一方面既要求更加唔講得唔要求得, 只係可以等邊日佢心情好。。。

唔係我攬住個囡唔理佢, 係無人理我所以我唯有攬住個囡過日子


大宅

積分: 3342


11#
發表於 17-5-19 03:56 |只看該作者
我同我先生嘈交,就算我落街又好,響屋企湊緊仔女都好,佢都會走去訓教唔理我,我連喊幾個鐘,佢都唔會知!對上一次我不停整佢唔比佢訓,我話我次次都咁傷心,你訓醒就冇曬事,難為我仲咁唔開心咁喊,佢話如果發脾氣果下唔去訓,佢怕佢會講傷害我既說話「一時火太大」,或者會控制唔到咁對死物發脾氣,佢知佢發脾氣我又會跟住佢發,咁會對佢動手動腳,例如打佢手比,佢又唔想還手,怕整到我,所以最好就係訓教,佢訓完就唔會做錯事啵!


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-5-19 04:12 |只看該作者

回覆樓主:

好似今日咁, 我問佢食唔食 kxc 軟雪糕, 佢話好呀唔該(以為我買外賣番屋企俾佢食), 我話無得買走喎要即場食喎, 問佢收工一齊去食好無, 我打電話俾佢講咗半分鐘都無, 佢就話等陣忙有野做, 好似同我講呢半分鐘電話嚴重影響佢人生。。。。我話咁算數啦。。。

之後佢放工嗰陣我剛做完自己野係火車站 kxc, 呢個時間佢應該放咗工亦會經過同一地點, 我就打電話問佢會唔會係附近, 點知無人聽。。。

到我買完外賣再打俾佢佢就話係屋企樓下了。。。佢亦無意思想出來(3分鐘車程, 3蚊咁大把)

咁我單方面想努力維繫有咩用呢, 已經唔係一次半次。。。。

仲唔心淡呀。。。


水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 17-5-19 04:21 |只看該作者
bubuyeung 發表於 17-5-19 03:56
我同我先生嘈交,就算我落街又好,響屋企湊緊仔女都好,佢都會走去訓教唔理我,我連喊幾個鐘,佢都唔會知! ...

有時發咗出來反而成個人爽晒, 起碼有機會講自己既感受, 鬧完雨過天晴反而感情會更好

但而家咁反而屈住屈住好辛苦好閉屈。。。瞓醒扮無事根本沒有把問題解決。。。


水晶宮

積分: 50566


14#
發表於 17-5-19 04:29 |只看該作者
bubuyeung 發表於 17-5-19 03:56
我同我先生嘈交,就算我落街又好,響屋企湊緊仔女都好,佢都會走去訓教唔理我,我連喊幾個鐘,佢都唔會知! ...

以前我都會勁發脾氣唔俾佢瞓, 但佢無你老公咁浪漫既理由, 佢會大大聲鬧番我: 妳想點呀? 我唔洗瞓呀? 我要返工架!

之後個囡大咗我都無再發啦, side 氣! 同埋費時嚇親個囡


男爵府

積分: 5160


15#
發表於 17-5-19 04:49 |只看該作者

回覆樓主:

好多2公婆都係咁,我嬲左c6成個星期啦!佢咪係係咁瞓到隻死豬咁,總之佢收工我就落街,費事見到佢,唔答佢野當佢透明,以前太就佢,佢以為我唔識嬲既。


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


16#
發表於 17-5-19 06:49 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-19 02:19
如果係咁可唔可以搵過個後生靚仔....
咁就要睇下你有冇條件,是否有錢樣靚身材正,又或者人品心地好好,你揀人,人亦揀你


男爵府

積分: 8879


17#
發表於 17-5-19 09:02 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-19 00:09
當一個老公完全無視老錃的痛苦, 老婆夜晚一個人係樓下散心痛哭, 佢可以一個人入咗房瞓到死豬咁, 係咪代表一 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-5-19 09:04 編輯

男人思想同女人好唔同:男人會覺得鬧交係一件好煩既事,即使唔開心但男人會好理智咁放低件事,所以會出現鬧完交男人瞓左既情況。

而男人係唔覺得你情感宣洩(喊、傷心)要即刻處理,男人無“有問題要即時或盡快處理既概念”,男人通常會無視問題存在(逃避 或 唔覺得問題係問題)。

所以男人基本係唔識處理“老婆發脾氣”呢件事,老婆如果無教,咁男人通常扮無事算數。

不過咁,男人面對既女人身份無非:阿媽、老婆、親姐妹、同事、朋友、女兒。

阿媽生氣:男人覺得唔洗理,反正唔生氣得幾耐阿媽就自動投降。

親姐妹生氣:會吵鬧,由得吵鬧飽

朋友同事生氣:無視,反正大家咁高咁大

女兒生氣:個女平日嗲到老豆暈,老豆邊捨得個女生氣丫?大男人亦唔會同細路女計較,咪首先等個女下左啖氣先,扮無野同個女講野,個女仲唔彩自己,咪死死地氣Tum個女囉。

老婆生氣:平日老婆似阿媽照顧自己,又咁高咁大,婚後生活現實唔再好似婚前咁小鳥依人嗲到老公暈,所以老公會以阿媽+同事+親姐妹既混合版處理。

我老公以前都唔識處理,後來我真係一步步咁教:
1) 唔好同我理論,耐心聽我爆
2) 因為無人同我駁火,所以自爆會好快爆完
3) 攬住我掃下我背,咁我就會溫馴番
4) 我情緒穩定番,理智回巢後先慢慢傾

我老公宜家處理我既情緒得心應手喇,兩公婆黎,唔怕直接D教埋啦,男人得你呢個老婆唔識處理你既情緒,就好似JM第一次做媽媽,都要慢慢摸索,有人教會識得快好多


子爵府

積分: 13728


18#
發表於 17-5-19 09:33 |只看該作者
有道理!


子爵府

積分: 13728


19#
發表於 17-5-19 09:34 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-5-19 09:02
本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-5-19 09:04 編輯

男人思想同女人好唔同:男人會覺得鬧交係一件好煩 ...

有道理!


大宅

積分: 1069


20#
發表於 17-5-19 09:53 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-19 02:44
唔算係冷戰既, 只係我一向係瞓醒就算啦當咩事都無, 長期下來攪到無人再關心, 覺得我瞓醒就應該會無事..... ...

我從前和老婆吵架,都是自己睡覺或玩电腦,其實係明知各說各話,嘈來無结果,慳返啖氣,不滿累積到一定程度,是想提出分開。
去完夫婦溝通工作坊,明白到:
1)雙方各有自己的價值觀
2)有各自原生家庭的影響
3)有各自的死穴及性格
4)雙方對大家也有期望
然而,問題是我們雙方未必知道對方以上各点,也未有好好溝通,通常大家是企在自身認為啱的道理指責對方,各方企硬直至有人屈服,但其實徵結無解決。
社工從傾談、分享、遊戲令我們了解另一半的心結、期望,也令大家明白對方為何企硬(因為背後可能有d佢認為重要既嘢)。
還有,社工令我們明白夫妻間沒有絕對真理,即我們總有道理說對方錯,其實對與錯是事乎把尺點擺。夫妻間對錯不是重点,重點是我們是否在乎對方。如在乎,我哋咪不要企硬囉,簡單講係大家也要就大家(講就容易)。
我不是專家,所以你最好搵d家庭服務中心的社工傾傾,社工好大機會也找你先生傾,我上的夫婦溝通工作坊也是社工傳介,有用的,不用咁早放棄。
祝你生活愉快。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo