夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4138


1#
發表於 17-5-26 20:32 |只看該作者
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以話好差,但都好緊。老公每日放工返嚟都只係呻呢樣呻嗰樣,又話老細唔鍾意佢,實無希望。今日,佢終於明言話佢老細唔會升佢。我好後悔當初為咗佢辭職。我白白犧牲咗自己的前途、人生。


男爵府

積分: 7295


2#
發表於 17-5-26 20:34 |只看該作者


翡翠宮

積分: 79226


3#
發表於 17-5-26 20:36 |只看該作者

回覆樓主:

而家返出去打工


瑪瑙宮

積分: 139638


4#
發表於 17-5-26 20:42 |只看該作者
隨遇而安


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-5-26 20:52 |只看該作者

回覆樓主:

自己決定咗係無得後悔 。


大宅

積分: 4138


6#
發表於 17-5-26 21:11 |只看該作者
我真係覺得我老公好冇用


公爵府

積分: 25047


7#
發表於 17-5-26 21:49 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 21:11
我真係覺得我老公好冇用

我而家係同一個困境,家務唔識做,返工唔願做(份工多勞多得),每個月都入不敷支,個個月都要貼佢洗費,好煩
8-)


侯爵府

積分: 24385


8#
發表於 17-5-26 21:55 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 20:32
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以 ...

唯有重新出發


瑪瑙宮

積分: 139638


9#
發表於 17-5-26 22:24 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 21:11
我真係覺得我老公好冇用

你都做過野, 你都知唔係人人想升職就有得升, 際遇好重要.


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 17-5-26 22:26 |只看該作者


大宅

積分: 3925


11#
發表於 17-5-26 22:51 |只看該作者

回覆樓主:

我明 . 際遇好難講,但心態好重要,男人怨天怨地怨人賴地硬真係好乞人憎.


大宅

積分: 3243


12#
發表於 17-5-26 23:00 |只看該作者
我呢排心情亦係跌至谷底!返工日日心驚膽跳,但唔敢遲職因爲C6無用養唔起頭家!每月比得一萬我!我就成份人工比唒屋企!眼見好多人唔洗做老公養,仲一年和朋友飛幾次!我自己搵錢,一次機會同朋友旅行都無!真係覺得做女時自己搵自己洗仲自在!真係好灰


別墅

積分: 752


13#
發表於 17-5-26 23:02 |只看該作者

回覆樓主:

不如積極d幫老公搵工?男人有時係粗心d


別墅

積分: 752


14#
發表於 17-5-26 23:10 |只看該作者
aeaemama 發表於 17-5-26 23:00
我呢排心情亦係跌至谷底!返工日日心驚膽跳,但唔敢遲職因爲C6無用養唔起頭家!每月比得一萬我!我就成份人 ...

其實而家物價高企,兩公婆都要出黎エ作好平常,其他人可能有家底或其他被動收入都未定。老公係自己揀的,結婚時已諗清楚同佢過人世,佢總有些優點吸引你才揀佢的。唔好為左錢唔滿意佢啦,最緊要一家人齊齊整整,開開心心!


大宅

積分: 4138


15#
發表於 17-5-26 23:41 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-26 23:10
其實而家物價高企,兩公婆都要出黎エ作好平常,其他人可能有家底或其他被動收入都未定。老公係自己揀的, ...
理智上我都係咁安慰自己,不過真係覺得佢好唔惦,淨係識怨天尤人,話其他同事只識包裝、刷鞋。叫佢裝備下自己,又話如果老細係like嘅話,根本就唔需要進修。有時同佢討論一下,又話自己未到嗰個位置,到咗個位先會諗。做老婆嘅我都覺得佢未到班。後生時佢都唔係咁,覺得佢變哂


大宅

積分: 4138


16#
發表於 17-5-26 23:44 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 20:32
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以 ...
覺得佢唔珍惜我嘅付出。


男爵府

積分: 8907


17#
發表於 17-5-26 23:53 |只看該作者
靠自己最好。做女人一定要自己有工作


男爵府

積分: 8907


18#
發表於 17-5-26 23:55 |只看該作者
你快D找返份工返la , 家事請個工人做便可。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 17-5-27 00:37 |只看該作者
beautytiny 發表於 17-5-26 23:55
你快D找返份工返la , 家事請個工人做便可。
x 2


複式洋房

積分: 493


20#
發表於 17-5-27 00:41 |只看該作者
09bobo 發表於 17-5-26 20:32
幾年前,為咗俾老公,即使自己已升咗職,都辭職照顧屋企,等老公可以專心工作,可以升職。幾年來經濟唔可以 ...

唔係好明點解你辭左職留係屋企佢就可以專心工作,你返工佢就專唔到心?或者你可以講多少少。

不過人人有唔同性格係一定既,有人如你所講好上進不斷向上爬,但上唔上到位都睇天時地理人和,有人又會甘於平淡,安於自己位置,有人直頭連方向都冇,我諗你老公未至於咁掛。

樂觀啲啦,你停左幾年冇做野唔代表冇左人生咁誇張,起步慢啲o者,或者你老公睇見你努力上進會被你影響呢!要求人地既同時,同樣要求返自己會公平啲。今時今日好難唔公一份婆一份,否則好難維持想要既生活水準。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo