母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2202


1#
發表於 17-5-29 00:10 |只看該作者
無疑人奶係媽媽給寶寶最好嘅禮物,但媽媽亦有退下來的一天。就在6天前,我為長達926天的奶媽生涯正式畫上句號。

能夠做到自然離乳當然係最理想,但因為各種原因我決定要為寶寶提早戒人奶!

人哋話寶寶越大就越難戒,的確!小朋友越大就越醒,要成功戒奶就要同佢鬥智鬥力!可是每個小朋友性格都唔同,冇一個方法係絕對可行。我曾經都為戒奶既事而煩惱。

聽過外國有一個媽媽準備為兩歲既女兒戒奶,戒奶前一個月,佢放題式咁俾呀囡任啜,有一日當呀囡又想要奶奶時,佢問個囡:「are you hungry for food or hungry for love?」,呀囡竟然答:「hungry for love」。自此,呢位媽媽就用擁抱同陪伴去滿足佢對愛既需求,從此就戒左奶!

好可惜,呢個方法對我家公主完全唔work!早喺9個月前,當呀囡1歲9個月大時,我因為要入院做手術,需要停人奶一個星期。當時佢正直語言爆發期,喜歡聽道理同重複大人既說話。爸爸就喺我入院前一晚開始不斷同佢講,媽媽要做手術,傷口會痛痛,唔可以飲奶奶喇。呀囡好似好明白咁,仲不繼重複呢番說話。當然,仲有提供代替品,就係佢一直期待飲既紙包奶!結果,喺零哭鬧既情況下,成功停左日奶!不過,對於夜晚半睡半醒既bb黎講,係唔會記得任何理性!既然所有招數都不奏效!唯一既方法只有一個,就係要夠狠!

多得爸爸配合,夜晚負責照顧呀囡,當佢豪哭要奶奶時安慰佢。當時爸爸用卡通片令佢停止哭鬧。雖然呢個方法唔係太好,但總好過由佢喊到瞓著。好好彩,不需要一星期,呀囡就可以一覺到天光。從此至少可連瞓7小時!

呢段期間,呀囡雖然冇再要求奶奶,但從未忘記奶奶,經常將爸爸既說話唸在口邊,我睇到佢對奶奶仍然係好渴求。當時絕對係戒奶既好時機,但我選擇不在那一刻完結我的人奶路。一星期過後,待身體復原一點之後又再繼續做返奶媽。

(待續⋯)


大宅

積分: 2202


2#
發表於 17-5-29 00:11 |只看該作者
直至一星期前,各方面既因素都令我覺得係時候真的要戒了!只是應該用咩方法令大家在feel comfortable 既情況下戒。我係ftm,一日奶奶七次、八次係何等閒事!每日減少一餐既方法係唔可行!加上呀囡已進入秩序敏感期,對生活既規律有她自己的一套,識睇人眉頭眼額,知道大人做事背後既動機,用呃呃氹氹既方式唔可以持久。所以,必須明確咁令佢知道事實~再沒有奶奶了!

小朋友突然失去了最心愛既野,可以理解佢有幾難過。為左填補佢內心既空缺,我決定同佢等價交換!意思就是用她渴望得到既野黎作為不要奶奶既條件。咁做似乎唔係長遠既辦法,但暫時沒有諗到其他更好的選擇,於是便即管試下。

第一天出乎意外的順利。清晨食過最後一餐奶之後,瞓醒後呀囡忘記左奶奶(最近經常發生),中午給了她一包Qoo豆奶做交換條件,期間不停洗佢腦,話佢知只有bb才要奶奶,你大個了,唔飲奶奶喇,可以飲鮮奶,bla bla bla⋯然後傍晚再給她半杯鮮奶,晚上由爸爸氹瞓覺,佢亦冇揾我,咁就順利過左第一日。

第二日,用返同樣方法,可惜今次冇咁順利!呀囡似乎意識到要用更強烈既方式先可以爭取到奶奶,更一度喊住咁話:「我要奶奶~我未大個呀~嗚~」,做呀媽聽到呢句點會唔心酸!自此之後,我再冇同佢講大個女要戒奶既說話。呢一刻有放棄既念頭,但既然決定提早戒奶,就預左會出現哭鬧既情況,所以最終都係堅持落去。

之後幾日,分別利用雪糕、peppa pig奶、Qoo豆奶、自家制奶昔、豆漿等等黎做交換條件,期間要明確表明再沒有奶奶,同埋出多啲街,令佢唔會有悶既時間。

直到今日戒奶第六日,呀囡全日都冇要求過奶奶,我亦無需再提供任何東西作交換,離成功不遠了!可幸既係,過程中既哭鬧比我預期中少,同時亦感到我在適當的時候做了正確的決定。


大宅

積分: 2202


3#
發表於 17-5-29 00:11 |只看該作者
在此分享我的戒奶經驗,純粹希望能夠給所有人奶媽一個參考,希望有幫到手既地方。不過都係嗰句,對我家孩子有用並不代對你的孩子也見效。並且懇請各位不要批評方法對與錯,因為凡事都沒有絕對。Thanks for reading!

點評

yyyy.mama    發表於 17-5-29 22:53


別墅

積分: 885


4#
發表於 17-5-29 10:13 |只看該作者

回覆樓主:

Thank you for sharing!


子爵府

積分: 11164


5#
發表於 17-5-29 21:28 |只看該作者
兩歲一日飲7、8次奶?
而且兩歲之前一直無戒夜奶好影響小朋友睡眠質素,大人又辛苦

我都係ftm,一歲開始早晚埋身各一次,夠一歲果晚即刻同呀囡戒夜奶

無意冒犯,但樓主一直慣常用人奶去安撫小朋友,令小朋友太依賴人奶,所以大人同小朋友都會辛苦



大宅

積分: 2202


6#
發表於 17-5-29 23:47 |只看該作者
艾森 發表於 17-5-29 21:28
兩歲一日飲7、8次奶?
而且兩歲之前一直無戒夜奶好影響小朋友睡眠質素,大人又辛苦

係辛苦,不過已成過去。
雖然唔可以自然離乳,但我對於呢兩年半裏面付出既努力覺得好值得。


大宅

積分: 1666


7#
發表於 17-5-30 23:55 |只看該作者
我個女就5個月!我好彩
未夠3個月就成功介夜奶!
每日7-8餐奶,2-3個鐘一次!
我要番工,佢唔肯用奶樽,中意埋身!
我放假全埋身,哄訓覺要埋身!
要啜乳頭先訓!
因為懶唔想煩想佢快d訓安撫佢,
所以成日比佢啜!
幾時介人奶?見步行步


大宅

積分: 1302


8#
發表於 17-5-31 00:01 |只看該作者
謝分享!


複式洋房

積分: 494


9#
發表於 17-6-3 23:37 |只看該作者
cookingellie 發表於 17-5-29 00:10
無疑人奶係媽媽給寶寶最好嘅禮物,但媽媽亦有退下來的一天。就在6天前,我為長達926天的奶媽生涯正式畫上句 ...

我個仔下個月就兩歲喇,雖然呢兩年我每晚連續訓覺嘅時間少過5個鍾(佢半夜一定有一至兩要奶奶),但我覺得好值得,阿b亦冇任何生長/情緒問題,見佢一日一日長大,健康活潑,所以我唔打算同佢戒人奶,直到將來一天佢話唔再需要我為止。。。


大宅

積分: 1496


10#
發表於 17-6-7 16:07 |只看該作者
我女女下個月就三歲啦,仲係一個奶痴...我都好迷茫究竟係咪要強制戒奶...身邊所有人都話要戒奶啦,但又未搵到一個好方法幫佢戒,定係順其自然,飲到佢話唔飲為止呢?


子爵府

積分: 10832


11#
發表於 17-6-7 16:28 |只看該作者
我b歲半得朝早埋身,平日我返工會泵一支佢日頭食,夜奶戒左成年, 但佢食奶粉亦得..


大宅

積分: 2202


12#
發表於 17-6-7 18:15 |只看該作者
日本太太 發表於 17-6-7 16:07
我女女下個月就三歲啦,仲係一個奶痴...我都好迷茫究竟係咪要強制戒奶...身邊所有人都話要戒奶啦,但又未搵 ...

身邊既人一定係叫你唔好再餵!
如果我有得揀,我會俾佢自然離乳。


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo