夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5569


1#
發表於 17-6-2 22:39 |只看該作者
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友

先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩個都唔識解決問題,嘈完大家黑面就算咁,問題愈來愈多不停累積

其實實際咩問題我都唔係好知,佢只係話「問題就係我覺得重要,你唔覺得」

佢而家唔想去解決或者唔識解決,所以揀離婚

我地兩個既付出,對於大家來講好似都吃力不討好咁

中間先生肯同我去明愛睇過一次(around 2.5 hours),但佢好反感.佢以為個會面係講晒所有睇法再傾下solution...但中間講的野好似一直問佢係咪confirm confirm confirm走,目的為左了解佢咁

先生話等個女考完個試先再傾,之前我一直煩佢要傾,同不停喊喊喊,我知可能越迫佢越遠

我依家都無再搵佢,佢依舊因為OT好夜返屋企或者等我瞓左先番。我而家見到佢都唔敢再同佢講野 :(

小朋友下個星期就考完試啦,我應該點做?


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


2#
發表於 17-6-2 23:16 |只看該作者
應該放手,佢已經唔愛你


象牙宮

積分: 239699


3#
發表於 17-6-2 23:28 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 22:39
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友
先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩 ...



先生話等個女考完個試先再傾, 小朋友下個星期就考完試啦,我應該點做?


男人最怕煩... 那待對方心平氣和時傾.... 問佢几時 ready 傾。
唔想去解決或者唔識解決,所以揀離婚。
有的問題即時可解決, 有的未必可以, 需要二人共同, 各行一步。


自己也要有心理準備, 真分開, 你 ready 了么??? 未來生活, 一个人生活?




想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-6-2 23:41 |只看該作者
咁你地係咪成日嘈?或者你好強勢,比較少接受佢意見(或者佢明知你唔會聽慳返啖氣)?


男爵府

積分: 5569


5#
發表於 17-6-2 23:46 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-6-2 23:16
應該放手,佢已經唔愛你



男爵府

積分: 5569


6#
發表於 17-6-2 23:49 |只看該作者
333s 發表於 17-6-2 23:28
先生話等個女考完個試先再傾, 小朋友下個星期就考完試啦,我應該點做?

我主動問佢定等佢問我?如果佢唔再提出我可唔可以當佢再俾機會大家?

我真係唔ready,從來冇諗過要離婚,太突然啦!


男爵府

積分: 7281


7#
發表於 17-6-2 23:51 |只看該作者
如果為左咁簡單理由離婚, 好兒戲 ! 感覺可惜 !

根本兩個人都有問題, 吾識解決累積就算 !

有心尋求理想安逸家庭,絕對吾會咁輕易離婚既 !

彼此無共識無扶持精神, 離婚吾係解決問題,而係累積更多問題走下半生 !

「問題就係我覺得重要,你唔覺得」<< 是思想分歧,好多夫婦是這樣的 !
兩人不是應該想辦法補救去改善嗎?
不是應該積極尋求磨合方法嗎?

如果要搵同自己一模一樣既伴侶,豈不是要不停結婚不停離婚?

其中一個能有少少改變,或許可以解決了 !




男爵府

積分: 5569


8#
發表於 17-6-2 23:53 |只看該作者
mickey2013 發表於 17-6-2 23:41
咁你地係咪成日嘈?或者你好強勢,比較少接受佢意見(或者佢明知你唔會聽慳返啖氣)? ...

其實我哋都唔多鬧交

我哋兩個都係屬於強勢,佢有個講過從來鬧交都係佢氹我,都係佢錯,我一句對唔住都唔會講(emoji)

我知錯啦!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 17-6-3 00:02 |只看該作者
佢99%有小三,
否則一個男人唔會咁firm一開口就要離婚。
你唔ready,
可以要求分居兩年,
好快你就知道佢要離婚的真正原因。


男爵府

積分: 5569


10#
發表於 17-6-3 00:31 |只看該作者
soso1227 發表於 17-6-3 00:02
佢99%有小三,
否則一個男人唔會咁firm一開口就要離婚。
你唔ready,

本帖最後由 JustForty 於 17-6-3 00:36 編輯

我之前都有懷疑過有小三,但見佢好痛苦、我好唔理解佢嘅感受,又唔似有喎

佢成日話佢係一個怪胎.. 知我好難接受、好難明白佢

我話我改、咩都可以改,但佢話佢都唔知要我改咩。。。


水晶宮

積分: 50566


11#
發表於 17-6-3 01:21 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-3 00:31
本帖最後由 JustForty 於 17-6-3 00:36 編輯

我之前都有懷疑過有小三,但見佢好痛苦、我好唔理解佢嘅感 ...
係咪更年期情緒影響佢 ?


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 17-6-3 01:24 |只看該作者
先唔理有無第三者 離婚唔一定為左外人
好多時相處不下去先係最主要原因
唔願再委屈自己 忍受不下去 咁既生活唔想再過

你試下等考完試同佢傾 睇下點


伯爵府

積分: 18627


13#
發表於 17-6-3 01:27 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 22:39
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友

先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩 ...

可能有小三,有著落,所以叫離婚


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


14#
發表於 17-6-3 01:29 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 22:39
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友

先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩 ...

氹佢親熱,親熱多啲佢就自然遷就你。就算有小三,你只要對佢夠好,佢都唔會離婚。


水晶宮

積分: 74809


15#
發表於 17-6-3 02:28 |只看該作者

回覆樓主:

佢咪講左原因,你唔為意乍

因為你根本唔當佢所mind的野係問題對吧!

佢係咪好重細節的人而你是好爽快,大事化小小事化無的呢?


禁止訪問

積分: 9141


16#
發表於 17-6-3 06:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 239699


17#
發表於 17-6-3 07:23 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 23:49
我主動問佢定等佢問我?如果佢唔再提出我可唔可以當佢再俾機會大家?
我真係唔ready,從來冇諗過要離婚, ...


可以 多角度想問題。由對方角色去想。 當自己不是故事主角。

當事情
1. 不了了之。

2. 也可以 tum 佢。人能屈能伸. 對不? 又不是求人?

3. 為了女兒, "我地"是否要重新再思考?

4. 問女兒意見, 時下小孩很早熟。

5. 離, 真可解決問題?
(問佢, 問自己) 大家都是中年了。 人生有几个 30年?
40+ 再婚, 再生子, 子女再養大需 25年, 大家都于退休年紀。人生不累么???
除非富豪…

6. 不論是真/ 和好。生為女人, 要準備分開后的一切...(想好, 安排好, 各方面, incl $$$) 長遠D。
我能獨立么? 我可以照顧好自己么? 我有什么條件?。

7. 和好, 他受落么???

8. 性关系 (根據專家, 和諧的, 它維繫夫妻)

9. 先修復, 自己尽力了, 對方不領情, 只能接受命運安排。

10. 分開做回朋友, 可能比做夫妻更好?

單身生活 & 家庭生活.... 各有各好處, 坏處 & 不足。不是童話世界。

我由現实來想。現实就是人生的生活。 對不?

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


18#
發表於 17-6-3 07:50 |只看該作者
其實凡事退一步,真係會海濶天空的。。
唔好再逼對方太緊,大家都辛苦。。今日在fb睇到句道理,「人沒有誰離不開誰,只有誰不珍惜誰」。。你如果不捨得這段關係,就要用實際行動去改善自己,放對方的感受在第一位,對方相處覺得舒服,就會有得傾(如果冇第三者的話)


翡翠宮

積分: 79228


19#
發表於 17-6-3 09:47 |只看該作者

回覆樓主:

下星期如果佢吾提你亦吾好提
照常生活,多D關心佢
plan下家庭活動
睇下有無彎轉

如果佢依然堅持分開,咁仲有分居呢個緩衝期,大家冷靜下亦係好事

無人會 ready 離婚/死亡諸如此類既大事,不過殺到埋身總要冷靜處理


男爵府

積分: 9407

2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 17-6-3 10:02 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 23:53
其實我哋都唔多鬧交

我哋兩個都係屬於強勢,佢有個講過從來鬧交都係佢氹我,都係佢錯,我一句對唔住都唔 ...
你可以試下諗清楚,再寫底三樣你覺得做得最差而老公又好介意既事,再寫底你會點改善,有誠意咁寫底,當你地傾既時候,你認真同佢講你知自己錯,你會改,請佢俾機會你。佢應該有好多不滿,佢講個時你聽唔好駁,更加唔好數返轉頭話你都點點點。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo