母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8506


1#
發表於 17-6-4 19:18 |只看該作者
我係半人奶,一日埋身4次左右,之後再補奶粉,而家bb一個月,點解啲惡露仲未清?我無食刺激惡露既食物


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-6-4 23:02 |只看該作者

回覆樓主:

你有冇食紅棗,當歸和補血的東西,要停左先好食,否則流過不停。


男爵府

積分: 8506


3#
發表於 17-6-5 09:10 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-4 23:02
你有冇食紅棗,當歸和補血的東西,要停左先好食,否則流過不停。

我無食紅棗,但食南棗囉


大宅

積分: 4343


4#
發表於 17-6-5 10:10 |只看該作者
gigicatb 發表於 17-6-5 09:10
我無食紅棗,但食南棗囉

都係補血,只是冇咁燥


複式洋房

積分: 364


5#
發表於 17-6-5 12:46 |只看該作者
gigicatb 發表於 17-6-4 19:18
我係半人奶,一日埋身4次左右,之後再補奶粉,而家bb一個月,點解啲惡露仲未清?我無食刺激惡露既食物
...

我全人奶,兩個半月先完全清哂。


複式洋房

積分: 459


6#
發表於 17-6-5 15:04 |只看該作者
77king 發表於 17-6-5 12:46
我全人奶,兩個半月先完全清哂。
咁你坐月有無食補品?聽人講要清晒惡露先補得....


複式洋房

積分: 364


7#
發表於 17-6-5 23:51 |只看該作者
laiso 發表於 17-6-5 15:04
咁你坐月有無食補品?聽人講要清晒惡露先補得....

無呀!一啲都無食,都咁耐先完。


別墅

積分: 661


8#
發表於 17-6-6 13:21 |只看該作者
gigicatb 發表於 17-6-4 19:18
我係半人奶,一日埋身4次左右,之後再補奶粉,而家bb一個月,點解啲惡露仲未清?我無食刺激惡露既食物
...

我30幾日就清晒 跟住好快就黎m

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo