立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8506
大宅
積分: 4343
mrshong2011 發表於 17-6-4 23:02 你有冇食紅棗,當歸和補血的東西,要停左先好食,否則流過不停。
gigicatb 發表於 17-6-5 09:10 我無食紅棗,但食南棗囉
複式洋房
積分: 364
gigicatb 發表於 17-6-4 19:18 我係半人奶,一日埋身4次左右,之後再補奶粉,而家bb一個月,點解啲惡露仲未清?我無食刺激惡露既食物 ...
積分: 459
77king 發表於 17-6-5 12:46 我全人奶,兩個半月先完全清哂。
laiso 發表於 17-6-5 15:04 咁你坐月有無食補品?聽人講要清晒惡露先補得....
別墅
積分: 661
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy