母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3417


1#
發表於 17-6-5 14:57 |只看該作者
全人奶B 今日第五日,仲未有大便


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-6-5 17:10 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-6-5 14:57
全人奶B 今日第五日,仲未有大便

消化晒咪無大便!
你要留意bb有無放屁同肚仔係咪軟呀!


大宅

積分: 3417


3#
發表於 17-6-5 18:41 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-6-5 17:10
消化晒咪無大便!
你要留意bb有無放屁同肚仔係咪軟呀!

放屁都有嘅,我叫老公同佢按肚仔,又唔硬,不過咁多日又有啲擔心


複式洋房

積分: 248


4#
發表於 17-6-5 21:50 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-6-5 18:41
放屁都有嘅,我叫老公同佢按肚仔,又唔硬,不過咁多日又有啲擔心

我個b最高記錄11日無大便,姑娘話吸收曬


大宅

積分: 3417


5#
發表於 17-6-5 22:00 |只看該作者
Eliah 發表於 17-6-5 21:50
我個b最高記錄11日無大便,姑娘話吸收曬

本帖最後由 Joycecls 於 17-6-5 22:01 編輯




子爵府

積分: 13137


6#
發表於 17-6-5 22:59 |只看該作者
Eliah 發表於 17-6-5 21:50
我個b最高記錄11日無大便,姑娘話吸收曬

11日
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4343


7#
發表於 17-6-6 00:05 |只看該作者

回覆樓主:

我個月都試過一個星期冇大便,去睇醫生,醫生話全人奶冇大便係 ok 的,如果真係驚咪比啲水bb 飲,不過可以多等幾日。終於我阿b 第九日有大左少少。


大宅

積分: 3417


8#
發表於 17-6-6 00:07 |只看該作者
謝謝你們!聽到你地咁講都安心啲

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo