想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 693


1#
發表於 17-6-8 10:48 |只看該作者
請問有冇40歲以上JM响台灣愛群揾翁醫生做IVF,成功嗎?
幾次成功?
過程點樣?
麻煩分享下吖:mother:


大宅

積分: 2998


2#
發表於 17-10-15 11:54 |只看該作者
有,3次失敗,因高0。

但我遇到有HK人 一個成功,一個失敗。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo