夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6151


1#
發表於 17-6-16 19:26 |只看該作者
假設雙方都冇小朋友 , 揀一個離過婚既係咪會好 d , 因為大家都經歷過婚姻 ?


大宅

積分: 2338


2#
發表於 17-6-16 19:46 |只看該作者
amychan784 發表於 17-6-16 19:26
假設雙方都冇小朋友 , 揀一個離過婚既係咪會好 d , 因為大家都經歷過婚姻 ?

關咩事?而家咩年代 離過婚唔代表d乜者,更何況無小朋友


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


3#
發表於 17-6-16 20:06 |只看該作者
離過婚唔代表識諗架,要睇性格


子爵府

積分: 12075


4#
發表於 17-6-16 22:13 |只看該作者
babyhi 發表於 17-6-16 20:06
離過婚唔代表識諗架,要睇性格


離完又離
都是改不掉陋習有乜用

點評

alfredkh    發表於 17-6-16 22:21


珍珠宮

積分: 38498

減齡達人勳章


5#
發表於 17-6-16 22:25 |只看該作者

回覆樓主

最緊要夾,有啲人係死性不改


侯爵府

積分: 24385


6#
發表於 17-6-16 22:29 |只看該作者
amychan784 發表於 17-6-16 19:26
假設雙方都冇小朋友 , 揀一個離過婚既係咪會好 d , 因為大家都經歷過婚姻 ?

有朋友揀個未結過婚的男人再婚


瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 17-6-16 22:31 |只看該作者
都要夾同舒服先得, 唉, 重有佢屋企人呢.


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


8#
發表於 17-6-16 22:53 |只看該作者
你要記住有d人唔會覺得自己有問題,離左婚都仍然同人講對方有問題。所以唔使諗單身定結過婚,最緊要有feel同鍾意。


男爵府

積分: 6304


9#
發表於 17-6-16 23:00 |只看該作者

回覆:如果自己離過婚 , 再揀另一半 , 係咪揀個又係離過婚既更好

冇錯亀係睇吾到亀背!


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


10#
發表於 17-6-17 07:16 |只看該作者
其實兩件事冇關聯。。不過如果你要揀個同樣離過婚的男人,必須要好清楚佢當初離婚的原因


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


11#
發表於 17-6-17 10:53 |只看該作者
其實婚姻係一場賭博,落左賭枱你唔會知幾時會蠃幾時輸清袋,唯一可以選擇就係止蝕離場。


禁止訪問

積分: 905


12#
發表於 17-6-17 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5408


13#
發表於 17-6-17 15:33 |只看該作者
amychan784 發表於 17-6-16 19:26
假設雙方都冇小朋友 , 揀一個離過婚既係咪會好 d , 因為大家都經歷過婚姻 ?

最緊要大家相處成點,夾唔夾最重要


伯爵府

積分: 19807


14#
發表於 17-6-19 13:02 |只看該作者

回覆樓主

我就試過 同 未結過婚 同離婚男拍拖

首先我都係離過婚


我離婚後 就同一個未結過婚既人拍拖
坦白講 佢地好天真
因為未經歷過婚姻 想好多野都好完美
包括 婆媳 佢覺得係好容易解決問題 認為我多忍讓就可以
講極唔明 好理想化


現在未婚夫即都係離婚人士
大家一早都明白婚姻係點
亦都因為上一次關係 大家更加識珍惜同知道點維繫
最重要係識避重就輕

所以大家一拍即合


大宅

積分: 4224


15#
發表於 17-6-19 14:29 |只看該作者
馬明嫂 發表於 17-6-19 13:02
我就試過 同 未結過婚 同離婚男拍拖

首先我都係離過婚

本帖最後由 dativebond 於 17-6-19 14:33 編輯

都無話邊個好D。

不過離過婚叫上過一堂,如果佢係會進步的人的話,應該好點。

我講如果。。。

好似學車咁,有些人上極堂都畢唔到業,係咁repeat,有些人就一take pass。

講樓主遇到乜人啫,且埋樓主係乜人。。。婚姻唔只講對方係點,都好睇樓主自己有無進步過。


水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 17-6-19 14:47 |只看該作者
馬明嫂 發表於 17-6-19 13:02
我就試過 同 未結過婚 同離婚男拍拖

首先我都係離過婚

恭喜你, 希望你有愉快的新生!


男爵府

積分: 7034


17#
發表於 17-6-24 16:48 |只看該作者
我覺得係,條路會好行啲


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


18#
發表於 17-6-24 20:27 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-6-16 22:25
最緊要夾,有啲人係死性不改

X2


伯爵府

積分: 19398


19#
發表於 17-6-25 02:36 |只看該作者
理論上係,事實往往未必係咁。

況且並唔係樓主想搵咁既男性就一定比你遇上,同時又喜歡你,性格又夾同相處舒服喎。


洋房

積分: 31


20#
發表於 17-6-25 15:48 |只看該作者
其實說穿了都係睇人
結過離過都可以仲好唔成熟
無結過離過都可以好成熟

最緊要用心去了解同相處

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo