想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   6


別墅

積分: 693


1#
發表於 17-6-17 16:30 |只看該作者
準備做ivf迷失中


大宅

積分: 1176


2#
發表於 17-6-18 08:50 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-17 16:30
準備做ivf迷失中

支持翁翁


別墅

積分: 693


3#
發表於 17-6-18 13:35 |只看該作者
Mrs1991 發表於 17-6-18 08:50
支持翁翁

你在翁翁度成功了嗎?介唔介意我問你幾歲吖?


大宅

積分: 1176


4#
發表於 17-6-18 13:43 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 13:35
你在翁翁度成功了嗎?介唔介意我問你幾歲吖?

剛成功,我25歲


別墅

積分: 693


5#
發表於 17-6-18 16:37 |只看該作者
Mrs1991 發表於 17-6-18 13:43
剛成功,我25歲

咁後生都ivf?成功機會大好多啦


大宅

積分: 3119


6#
發表於 17-6-18 17:04 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-17 16:30
準備做ivf迷失中

我見平時兩個啲comments 都几好。。
我都在選擇中。。但我好似偏向翁
原因佢間比較開得耐啲。
佢又好welcome 香港人去甘,又來hk開講坐。
真人我覺得佢几好。。


別墅

積分: 693


7#
發表於 17-6-18 17:06 |只看該作者
bell18 發表於 17-6-18 17:04
我見平時兩個啲comments 都几好。。
我都在選擇中。。但我好似偏向翁
原因佢間比較開得耐啲。

你幾歲吖?打算幾時去?
我高0擔心ivf都冇機會


大宅

積分: 3119


8#
發表於 17-6-18 17:17 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 17:06
你幾歲吖?打算幾時去?
我高0擔心ivf都冇機會

本帖最後由 bell18 於 17-6-18 17:18 編輯

唉。。。在諗緊。。amh 0.96, FSH 8.6,
而34歲几。。我婦科有問題,老公型態2%。。

工作近來比較煩,多壓力,已經在諗我可同時一起處理定轉心ivf.....

你呢?在工作嗎?
如何請假你諗左未?

想九月去


大宅

積分: 1176


9#
發表於 17-6-18 17:51 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 16:37
咁後生都ivf?成功機會大好多啦

本帖最後由 Mrs1991 於 17-6-18 17:52 編輯

我有凝血問題+小產過+左邊輸卵管閉塞左+AMH只有1.5,大部份醫生都建議我做ivf

我成功率一般架咋
要長期打肝素
同埋我適婚年齡就結婚,所以及早正視到問題,比較幸運d,
如果我無做生育檢查,可能拖到高齡先發現我十幾年黎原來有生育問題,到嗰陣時仲慘


別墅

積分: 693


10#
發表於 17-6-18 19:37 |只看該作者
bell18 發表於 17-6-18 17:17
本帖最後由 bell18 於 17-6-18 17:18 編輯

唉。。。在諗緊。。amh 0.96, FSH 8.6,

我40啦。擔心ivf機會唔高
今年只淨5日假。諗住12月去初診。
l月開新l年就唔使擔心冇假
。。。。但其實心好想快D去試驚遲ㄧ個月D卵又会差D
我都唔知吖


大宅

積分: 3119


11#
發表於 17-6-18 23:04 |只看該作者
Mrs1991 發表於 17-6-18 17:51
本帖最後由 Mrs1991 於 17-6-18 17:52 編輯

我有凝血問題+小產過+左邊輸卵管閉塞左+AMH只有1.5,大部份 ...

我覺得你好叻,年紀輕輕要面對甘多問題。
咩係型血問題?
點解要長期打針?


大宅

積分: 3119


12#
發表於 17-6-18 23:05 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 19:37
我40啦。擔心ivf機會唔高
今年只淨5日假。諗住12月去初診。
l月開新l年就唔使擔心冇假

你amh 几多?
你可以不做工嗎?


大宅

積分: 1176


13#
發表於 17-6-18 23:42 |只看該作者
bell18 發表於 17-6-18 23:04
我覺得你好叻,年紀輕輕要面對甘多問題。
咩係型血問題?
點解要長期打針?

我狼瘡抗凝因子過高,凝血會導致習慣性小產,所以我打肝素,姐係薄血針
希望bb吸收到我d養份,否則凝固的血bb無法長大。


複式洋房

積分: 392


14#
發表於 17-6-19 15:49 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 19:37
我40啦。擔心ivf機會唔高
今年只淨5日假。諗住12月去初診。
l月開新l年就唔使擔心冇假

如果你已經40以上,或身體有較多問題,我建議你去翁,我朋友43歲去翁度做,成功咗,孖女。。。


複式洋房

積分: 392


15#
發表於 17-6-19 16:03 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 19:37
我40啦。擔心ivf機會唔高
今年只淨5日假。諗住12月去初診。
l月開新l年就唔使擔心冇假

雖然翁比較貴,但身邊有幾個難有BB嘅人都成功,有個本來去劉度做咗2次都唔得,之後去翁度做1次就成功。感覺上翁對於處理高0同免疫係比較有經驗。不過我自己就約咗瑋初診,一來係錢嘅問題,二來係我本身身體唔大問題,所以我相信瑋已經可以幫到我。


別墅

積分: 693


16#
發表於 17-6-19 17:29 |只看該作者
暴力惠 發表於 17-6-19 15:49
如果你已經40以上,或身體有較多問題,我建議你去翁,我朋友43歲去翁度做,成功咗,孖女。。。
...

ㄧ次成功嗎?


複式洋房

積分: 392


17#
發表於 17-6-19 17:38 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-19 17:29
ㄧ次成功嗎?

好似2次,好似第一次放鮮胎之後5週自然流,第二次放雪胎就ok,不過要打肝素至BB出世


別墅

積分: 601


18#
發表於 17-7-28 16:36 |只看該作者
我上愛群個網, 但唔見有王醫生既?
另外, 我想問下佢係咪香港都有做檢查?
因為佢第4-10日要驗血同照超聲波...


大宅

積分: 3119


19#
發表於 17-11-10 23:29 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-17 16:30
準備做ivf迷失中

想問翁翁貴王家偉几多?
(一次ivf 放埋雪胎)


大宅

積分: 3400


20#
發表於 17-11-11 01:32 |只看該作者
goofy11 發表於 17-6-18 17:06
你幾歲吖?打算幾時去?
我高0擔心ivf都冇機會

如果高齡就更加要搵翁翁。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo