立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 693
大宅
積分: 1176
goofy11 發表於 17-6-17 16:30 準備做ivf迷失中
Mrs1991 發表於 17-6-18 08:50 支持翁翁
goofy11 發表於 17-6-18 13:35 你在翁翁度成功了嗎?介唔介意我問你幾歲吖?
Mrs1991 發表於 17-6-18 13:43 剛成功,我25歲
積分: 3119
bell18 發表於 17-6-18 17:04 我見平時兩個啲comments 都几好。。 我都在選擇中。。但我好似偏向翁 原因佢間比較開得耐啲。
goofy11 發表於 17-6-18 17:06 你幾歲吖?打算幾時去? 我高0擔心ivf都冇機會
goofy11 發表於 17-6-18 16:37 咁後生都ivf?成功機會大好多啦
bell18 發表於 17-6-18 17:17 本帖最後由 bell18 於 17-6-18 17:18 編輯 唉。。。在諗緊。。amh 0.96, FSH 8.6,
Mrs1991 發表於 17-6-18 17:51 本帖最後由 Mrs1991 於 17-6-18 17:52 編輯 我有凝血問題+小產過+左邊輸卵管閉塞左+AMH只有1.5,大部份 ...
goofy11 發表於 17-6-18 19:37 我40啦。擔心ivf機會唔高 今年只淨5日假。諗住12月去初診。 l月開新l年就唔使擔心冇假
bell18 發表於 17-6-18 23:04 我覺得你好叻,年紀輕輕要面對甘多問題。 咩係型血問題? 點解要長期打針?
複式洋房
積分: 392
暴力惠 發表於 17-6-19 15:49 如果你已經40以上,或身體有較多問題,我建議你去翁,我朋友43歲去翁度做,成功咗,孖女。。。 ...
goofy11 發表於 17-6-19 17:29 ㄧ次成功嗎?
積分: 601
積分: 3400
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy