夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1327


1#
發表於 17-6-19 18:05 |只看該作者
老公, 如果可以既話, 我真係好想同你講: 我希望你下一世仲有今世既記憶, 但過住我今世既生活。希望你到時真心明白我依家成日同你講既心情。明白我點解會對你既失望


大宅

積分: 1973


2#
發表於 17-6-19 18:54 |只看該作者

回覆樓主:

+1
同佢傾過無數次,亦都同佢講過話想分開
但每次都留住我 話唔捨得,以為真係會有改善,有轉機,但原來繼續都係過住啲唔開心、失望嘅日子


大宅

積分: 4224


3#
發表於 17-6-19 18:55 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 18:05
老公, 如果可以既話, 我真係好想同你講: 我希望你下一世仲有今世既記憶, 但過住我今世既生活。希望你到時真 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-6-19 18:57 編輯

好複雜。。。咁講會唔會好點?

#老公,我希望你下世做我,但我下世唔想做你,你做既時候就明。#

或者白點。

#老公,我希望你下世做我,你就會知幾惡頂。但我下世唔會做你,我唔想再同你一齊。#

點評

ccm214    發表於 17-6-22 00:49


子爵府

積分: 12075


4#
發表於 17-6-19 19:31 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-19 18:55
本帖最後由 dativebond 於 17-6-19 18:57 編輯

好複雜。。。咁講會唔會好點?

甘我就明了


大宅

積分: 1327


5#
發表於 17-6-19 20:07 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-19 18:55
本帖最後由 dativebond 於 17-6-19 18:57 編輯

好複雜。。。咁講會唔會好點?

再白啲咁我, 我希望你下世做我, 但唔好比我識到你。

點評

ccm214    發表於 17-6-22 00:50


大宅

積分: 4224


6#
發表於 17-6-19 20:16 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 20:07
再白啲咁我, 我希望你下世做我, 但唔好比我識到你。

wonderful!明晒!一針見血!


大宅

積分: 4899


7#
發表於 17-6-19 20:27 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 20:07
再白啲咁我, 我希望你下世做我, 但唔好比我識到你。

本帖最後由 SorenLorensen 於 17-6-19 20:29 編輯

咁佢下世做你但都遇唔到一個難頂嘅佢,佢又點會明你呢?

不過都知你依家好難受。

點評

RAA    發表於 17-6-20 15:41


侯爵府

積分: 21257

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 17-6-19 21:24 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 20:07
再白啲咁我, 我希望你下世做我, 但唔好比我識到你。

你想下世你老公做你,你奶奶可能都想你下世試吓做佢,試吓佢嘅感受:個新抱叫佢加自己同個外孫女入公屋個名,霸間大啲嘅公屋,然後意圖趕走自己同自己個女即係你姑仔霸晒成間屋。
呢個世界,你覺得你好辛苦,可能人哋都覺得自己好辛苦。


伯爵府

積分: 16555


9#
發表於 17-6-19 21:42 |只看該作者
mandychan1027 發表於 17-6-19 18:54
+1
同佢傾過無數次,亦都同佢講過話想分開
但每次都留住我 話唔捨得,以為真係會有改善,有轉機,但原來繼 ...

非常明白
原諒過一次又一次
但你唔珍惜咁又有咩用喎


別墅

積分: 712


10#
發表於 17-6-19 22:36 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 18:05
老公, 如果可以既話, 我真係好想同你講: 我希望你下一世仲有今世既記憶, 但過住我今世既生活。希望你到時真 ...
我都希望老公下世見到我,自己掉頭走,連碰面都不要了,我會將前世欠下的債務今世還清,來生各不相欠


大宅

積分: 4472


11#
發表於 17-6-23 04:13 |只看該作者
wing2303 發表於 17-6-19 18:05
老公, 如果可以既話, 我真係好想同你講: 我希望你下一世仲有今世既記憶, 但過住我今世既生活。希望你到時真 ...

收到


伯爵府

積分: 18628


12#
發表於 17-6-23 09:04 |只看該作者

回覆樓主

直接WhatsApp佢……


大宅

積分: 1718


13#
發表於 17-6-23 17:10 |只看該作者
mandychan1027 發表於 17-6-19 18:54
+1
同佢傾過無數次,亦都同佢講過話想分開
但每次都留住我 話唔捨得,以為真係會有改善,有轉機,但原來繼 ...
同你一樣,講過好多次想分開....唉...認真咖...好想可以好好地傾下仔女點安排...唉...


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 17-6-23 19:27 |只看該作者


伯爵府

積分: 16331


15#
發表於 17-6-24 09:10 |只看該作者
太複雜了,亦何苦呢?
不如手起刀落大家攪清楚然後忘記呢個人仲好啦.
放下才能自在啊.
今世自己可以過得自在先至重要吧.
下世你老公做乜理得佢咁多.


大宅

積分: 4176


16#
發表於 17-6-27 19:19 |只看該作者

回覆樓主

我希望我地從來都冇認識過


別墅

積分: 543


17#
發表於 17-6-27 21:27 |只看該作者

回覆樓主

好失望,有個成個廢柴咁既老公,唔期望你做d咩,但連基本野都唔會做,我好後悔嫁比你,唔係因爲你無錢,而係你從來無為我好,我大肚你從來無關心我身心,一日到黑只識打機,加埋你爸媽寵到你飯來張口咁,真係好噁心。如果由頭再嚟,我唔會同你一起。我生日你無同我食飯,禮物都無。我比錢無問題,但起碼比我睇吓你有努力向上都好。
hi everyone


禁止訪問

積分: 1026


18#
發表於 17-6-28 20:54 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 203


19#
發表於 17-6-30 18:47 |只看該作者


別墅

積分: 545


20#
發表於 17-7-9 12:50 |只看該作者

回覆樓主

原諒過無數次,講出我既感受亦無數次,每次都話明白,唔會再傷害我。但又一次又一次令我失望,慢性折磨好痛苦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo