母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1737

開心吸收勳章


1#
發表於 17-6-20 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1155


2#
發表於 17-6-20 18:38 |只看該作者

回覆樓主

bb密密啜,媽咪食多d飯,我果時每餐2碗,多飲暖水


複式洋房

積分: 449


3#
發表於 17-6-20 20:58 |只看該作者
有研究話物質富裕同戰亂地區比較,母乳媽媽嘅母乳營養成分其實差唔多㗎咋。
計我話最緊要媽媽放鬆心情,有胃口就食多d有營養嘅食物,媽媽本身都有得著吖。
如果真係好擔心,咪食d supplements 囉。


伯爵府

積分: 17369


4#
發表於 17-6-21 08:48 |只看該作者
想夠人奶:
食正常份量, 飲夠湯水, 休息夠, 壓力少. 多埋身啜...(所謂放題)
除非媽媽冇食野, 否則人奶營養一定足夠...另可繼續食有DHA 等既孕婦維他命.

人奶比較少鉄質, VIT D /鈣, 所以我醫生人奶B 要食BB VITAMINS.



禁止訪問

積分: 4210


5#
發表於 17-6-21 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1737

開心吸收勳章


6#
發表於 17-6-21 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1737

開心吸收勳章


7#
發表於 17-6-21 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 17-6-22 07:11 |只看該作者
香港地好少話營養不良, 均衡飲食就夠.

媽媽會自動分配營養俾未出世既胎兒同埋出世後既bb, 所以你食健康食物的話, 基本上人奶質素唔會變.

我個人經驗係要食多d 飯, 飲多d 水, 休息夠好緊要. 放鬆d 都好重要, 我以前掛住要餵, 變左有壓力, 反而唔夠奶.

另外"俾bb 最好既野" 既唔止得人奶, 唔好俾呢d 野變成壓力.


公爵府

積分: 26546


9#
發表於 17-6-22 11:30 |只看該作者
其實都有,尤其係維他命呀、鐵質果d
好多都係平時日常飲食吸收得無咁足
所以我會額外食補充劑囉


禁止訪問

積分: 2160


10#
發表於 17-6-22 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 760


11#
發表於 17-6-23 16:46 |只看該作者
飲多些魚湯,BB會吸收到營養嫁,我BB早出世,全靠我日日飲魚湯,好快追到磅。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo