夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4973


1#
發表於 17-6-24 20:12 |只看該作者
本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-25 20:56 編輯

DEL


翡翠宮

積分: 79228


2#
發表於 17-6-24 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

叫位成年男士返工,你話 cut 人工,吾該佢7仔都要返
阿仔,你都識講佢港孩,係時候要訓練下佢啦


男爵府

積分: 6303


3#
發表於 17-6-24 20:31 |只看該作者

回覆樓主:

我c6都係失業,不過就無你c6咁長,年半又係話受氣想轉行,人一懶左就揾工難,總有無限借口,我都心煩中,成個小朋友咁


大宅

積分: 4973


4#
發表於 17-6-24 20:37 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 20:31
我c6都係失業,不過就無你c6咁長,年半又係話受氣想轉行,人一懶左就揾工難,總有無限借口,我都心煩中,成 ...

介吾介意講你有冇小朋友?老公咩年龄?
所以你要早D迫佢返工,我好多時見佢可以照顧亜仔就冇出聲


大宅

積分: 4973


5#
發表於 17-6-24 20:43 |只看該作者
mini1204 發表於 17-6-24 20:22
叫位成年男士返工,你話 cut 人工,吾該佢7仔都要返
阿仔,你都識講佢港孩,係時候要訓練下佢啦
...

cut人工佢吾信的,我銀行咭喺佢度,因日常屋企開支佢用多
7仔我都叫過,亦同佢講過我身邊D朋友及屋企人都揾兩份工,D人份工有幾辛苦都照做,上綱見到D人能力做吾到求人比份工......点解人哋可以咁而我老公吾得
我講呢D佢就話揾緊揾緊


男爵府

積分: 6303


6#
發表於 17-6-24 20:47 |只看該作者

回覆樓主:

結婚都係年半,結婚無耐佢就失業話覺得佢果行d老細好無良,後尾去到無錢咪死死地氣去做7仔parttime叫做吊住自己有錢洗,好在無小朋友,嘈又嘈過哭又過哄又哄過自己都無辦法,係未死心等自己時間到


大宅

積分: 4973


7#
發表於 17-6-24 20:55 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 20:47
結婚都係年半,結婚無耐佢就失業話覺得佢果行d老細好無良,後尾去到無錢咪死死地氣去做7仔parttime叫做吊住 ...

咁好年輕喎!好彩冇小朋友


男爵府

積分: 6303


8#
發表於 17-6-24 21:05 |只看該作者

回覆樓主:

c6三十七歲,去到最我都同佢講我見唔到將來


男爵府

積分: 6303


9#
發表於 17-6-24 21:10 |只看該作者

回覆樓主:

你都多為自己打算下


大宅

積分: 4973


10#
發表於 17-6-24 21:10 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 21:05
c6三十七歲,去到最我都同佢講我見唔到將來

37都吾细喎!你都差不多?你地拍拖幾耐?


大宅

積分: 4973


11#
發表於 17-6-24 21:12 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 21:10
你都多為自己打算下

我C6又吾衰得哂,所以先吾知点算


男爵府

積分: 6303


12#
發表於 17-6-24 21:17 |只看該作者

回覆樓主:

七年拍拖時佢唔係咁好上進會進修,都係自己錯無睇清楚,你呢而家所有開支都係你嗎


大宅

積分: 4973


13#
發表於 17-6-24 21:25 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 21:17
七年拍拖時佢唔係咁好上進會進修,都係自己錯無睇清楚,你呢而家所有開支都係你嗎
...

係呀!佢都冇收入,但我结婚廿多年了


男爵府

積分: 6303


14#
發表於 17-6-24 21:37 |只看該作者

回覆樓主:

因為c6我最近情緒都好波動,可能我eq低掛,我都唔係好高要求公一份婆一份安安定定都做唔到


大宅

積分: 4973


15#
發表於 17-6-24 21:42 |只看該作者
Yee_ng 發表於 17-6-24 21:37
因為c6我最近情緒都好波動,可能我eq低掛,我都唔係好高要求公一份婆一份安安定定都做唔到
...

最煩難捨難離
或者你試下話走,嚇下佢


男爵府

積分: 6303


16#
發表於 17-6-24 21:52 |只看該作者

回覆樓主:

我都有時借d耳有暗示,自己都比左自己一個限期如果呢年佢都係我算


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 17-6-24 21:53 |只看該作者
yoyolaw 發表於 17-6-24 21:12
我C6又吾衰得哂,所以先吾知点算

本帖最後由 Angelice-BeBe 於 17-6-24 21:54 編輯

其實你老公個人已經懶左落嚟,生活作息完全係亂晒,你仲要有張咭喺佢到,每個月唸住夠洗夠用就過關,瞓下食下打下機又一日,又無壓力。根本就無動力或唸住要做野
間接你都係縱容緊佢。


伯爵府

積分: 17948


18#
發表於 17-6-24 22:02 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-6-24 21:53
本帖最後由 Angelice-BeBe 於 17-6-24 21:54 編輯

其實你老公個人已經懶左落嚟,生活作息完全係亂晒, ...

個仔中一都12歲,比佢學下獨立。吾識就教到識。教佢煮個面都得呀。老公個面第一收返張咭講明只比基本開支。吾再比零用佢。叫佢自已揾工自已洗。大男人一個要老婆揾錢比埋佢洗我接受吾到呀。


大宅

積分: 4973


19#
發表於 17-6-24 22:04 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 17-6-24 21:53
本帖最後由 Angelice-BeBe 於 17-6-24 21:54 編輯

其實你老公個人已經懶左落嚟,生活作息完全係亂晒, ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:04 編輯

咁我可以點?最煩係佢對屋企照顧都可以,而且佢睇到仔,我都唔放心亞仔,就黎又暑假
亞仔黎緊中一定D,我會再迫緊D佢
佢屋企人仲以為佢有份工(可能以為做part time)


大宅

積分: 4973


20#
發表於 17-6-24 22:09 |只看該作者
anson2007 發表於 17-6-24 22:02
個仔中一都12歲,比佢學下獨立。吾識就教到識。教佢煮個面都得呀。老公個面第一收返張咭講明只比基本開支 ...

本帖最後由 yoyolaw 於 17-6-24 22:11 編輯

佢平時好慳,錢全部係用在屋企
及飲食
佢不煙不出街冇朋友,衫都吾買多件,最多同仔去一粥麵嗰D tea,多數煮飯,我又可带飯
我放工晚晚煮嘢比我食,如果我攞返張咭就好彊架啦!
我有張咭有D錢,喺佢之前做part time D收入,佢同我交换張咭用,我都好少要用嗰度D錢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo