母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9780


1#
發表於 17-7-2 16:51 |只看該作者
Bb兩星期大
每次餵一邊,頭十分鐘係認真食,跟住就瞓多
整佢就啜一兩啖再瞓
兩個幾鐘最多三個鐘就好肚餓咁
咁樣係咪食唔到後奶?
我好想佢每次食耐啲,隔疏啲餵咁大家都可休息好啲
但佢真係昏迷咁唔肯食耐啲,掃風都唔醒


複式洋房

積分: 426


2#
發表於 17-7-3 07:19 |只看該作者
頭兩星期,未分前後奶ga,要等bb大d,你奶量再多d時先會分前後奶。


複式洋房

積分: 426


3#
發表於 17-7-3 07:27 |只看該作者
人奶易消化、易吸收,所以2-3鐘一餐係好正常。
埋身食十分鐘都ok呀,佢食得夠唔夠主要係睇佢屎尿量。
食人奶係會比食奶粉食得密口,媽媽係會辛苦d,但大大下佢就會食得越來越多、隔耐d先一餐。
唔好用餵奶粉個時間表或食量黎同餵人奶比,因為兩種完全唔同既食物係無得比較。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo