立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 89
大宅
積分: 2727
水晶宮
積分: 73356
積分: 3117
wcandtt 發表於 17-7-10 23:09 唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。 我個女K2已經250度近視,5 ...
用戶要求終止服務
積分: 346556
tsung 發表於 17-7-12 10:17 請問你女喺邊度配ok lens的?價錢大約多少? ...
公爵府
積分: 25514
wcandtt 發表於 17-7-12 10:18 本帖最後由 wcandtt 於 17-7-12 10:19 編輯 Ok的,十四年前配12000左右,而家唔知。
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:21 效果好好 我仔戴咗9年,加深咗50度,我已經好滿意
侯爵府
積分: 21066
tsung 發表於 17-7-12 10:25 請問夜間戴ok lens,日間喺咪無需配戴任何眼鏡的呢?
meimeilam 發表於 17-7-12 10:25 我個仔就 14歲先至開始帶 Misight, 到而家 20歲都冇加深過
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:29 係呀!去游水打波都非常方便
tsung 發表於 17-7-12 10:31 咁好方便喎!是否需要定期更換新鏡的?
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:32 兩年更換一次
meimeilam 發表於 17-7-12 10:33 Misight 就日頭帶, 一日即棄, 好似普通隱形眼鏡咁
tsung 發表於 17-7-12 10:42 明白!請問是否每晩臨瞓先除還是有規定配戴的鐘數?
伯爵府
積分: 19957
tsung 發表於 17-7-12 10:40 請問第一次配及每次更換費用大約多少?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy