夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


1#
發表於 17-7-4 18:59 |只看該作者
你地既c6工作壓力太大會點的? 我知我老公壓力好大,公司多野做,又要養好多口,但佢宜家變得唔同哂,少少野唔鍾意就唔同我講野,禮拜日喺屋企都只顧瞓覺或打機,啲細路喺廳,佢躲入房,坐喺床尾望窗,一係瞓,一係打機。唔想陪細路,細路一唔聽就鬧到好激,有次仲用cushsion 狂打落細路到........ 我可以點?


子爵府

積分: 10424


2#
發表於 17-7-4 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

搵日約佢出街食飯(2公婆),從傾談中看看可否得知


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


3#
發表於 17-7-4 21:13 |只看該作者
汽水餅 發表於 17-7-4 21:08
搵日約佢出街食飯(2公婆),從傾談中看看可否得知

本帖最後由 mimiNbaby 於 17-7-4 23:03 編輯

佢宜家又嬲左我都唔同我講野.... 同埋,都冇機會兩公婆出去,唉


大宅

積分: 2950


4#
發表於 17-7-4 21:49 |只看該作者

回覆樓主

老實,我壓力大係想自閉,打機,唔想湊女,唔係男人先會


翡翠宮

積分: 85880

2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 17-7-4 21:50 |只看該作者
香港工作、讀書、生活都好大壓力!唯有少D接觸!
自由太多會令世人失去平衡


侯爵府

積分: 20164


6#
發表於 17-7-4 22:14 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 18:59
你地既c6工作壓力太大會點的? 我知我老公壓力好大,公司多野做,又要養好多口,但佢宜家變得唔同哂,少少野 ...

佢壓力大你要搞掂好d細路,唔好俾佢地嘈到爸爸


男爵府

積分: 5408


7#
發表於 17-7-4 23:09 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 18:59
你地既c6工作壓力太大會點的? 我知我老公壓力好大,公司多野做,又要養好多口,但佢宜家變得唔同哂,少少野 ...

霖下辦法幫佢減壓,壓力唔釋放出來積埋積埋一旦爆發出來就一發不可收拾,目前照顧好小朋友先,唔好加重你C6煩惱


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


8#
發表於 17-7-4 23:10 |只看該作者
回覆 mimiNbaby 的帖子

同佢好好傾下關心下佢,比佢抖下,唔好剩係怨佢


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


9#
發表於 17-7-4 23:20 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-7-4 23:09
霖下辦法幫佢減壓,壓力唔釋放出來積埋積埋一旦爆發出來就一發不可收拾,目前照顧好小朋友先,唔好加重你C ...

我想幫佢佢又唔會俾我幫,我覺得佢宜家開始喺wechat識女仔去減壓.....


琥珀宮

積分: 152982


10#
發表於 17-7-4 23:24 |只看該作者

回覆樓主:

壓力大唔好煩佢,返到屋企唔好哦佢,俾佢打下機做下自己鍾意做既嘢relax下


男爵府

積分: 5408


11#
發表於 17-7-4 23:25 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 23:20
我想幫佢佢又唔會俾我幫,我覺得佢宜家開始喺wechat識女仔去減壓.....

咁你真係要多留意佢喇,最怕佢受唔住誘惑行差踏錯


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


12#
發表於 17-7-4 23:39 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-7-4 23:24
壓力大唔好煩佢,返到屋企唔好哦佢,俾佢打下機做下自己鍾意做既嘢relax下
...

最初係咁架,但當個家有需要時搵佢佢唔理,有問題時想同佢傾佢唔傾仲嬲埋,咁即係點?


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


13#
發表於 17-7-4 23:39 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-7-4 23:25
咁你真係要多留意佢喇,最怕佢受唔住誘惑行差踏錯

早前已見佢用另一部電話有古怪,佢唔肯開果部電話俾我睇......


珍珠宮

積分: 38508

減齡達人勳章


14#
發表於 17-7-4 23:41 |只看該作者

回覆樓主

冇人鐘意家嘈屋閉(男人女人亦一樣)。返工放到屋企可能想靜下,小朋友如果太嘈,打交,爭玩具..... 係會令人好心煩。
我老公都好大壓力,又係一個養全家,我係ftm, 我要對女係老公返屋企前執好唒啲玩具。煮佢鐘意嘅餸。
有時會幇佢按摩肩頸。


水晶宮

積分: 50566


15#
發表於 17-7-4 23:47 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 23:39
早前已見佢用另一部電話有古怪,佢唔肯開果部電話俾我睇......
去到咁可能壓力已經係來自另一個女人, 未必關你事.....

就算無小朋友嘈, 你日日煮三餸一湯都可能無用, 可能啫, 你要試吓先知

有愛既父母會覺得小朋友嘈吓係有生氣, 無愛的父母會覺得小朋友嘈係罪過


琥珀宮

積分: 152982


16#
發表於 17-7-4 23:47 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 23:39
最初係咁架,但當個家有需要時搵佢佢唔理,有問題時想同佢傾佢唔傾仲嬲埋,咁即係點?
...

我唔識講,不過當一個人工作壓力大到一個點,遇到個癲的老細,拍住個痴線的同事,家變成佢唯一逃避的避風塘,入咗去唔想出返嚟,其他事唔好煩佢,回家只想做自己想做的嘢,俾其他責任佢只會加重佢既負擔,可能你會覺得依個人好自私,但工作壓力大到爆煲又無從舒解,依個人就會變成咁


子爵府

積分: 11316


17#
發表於 17-7-5 12:21 |只看該作者

回覆樓主:

我會leave him alone 咪煩人


伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 17-7-5 13:40 |只看該作者
rosey2056 發表於 17-7-4 21:49
老實,我壓力大係想自閉,打機,唔想湊女,唔係男人先會

X 2


珍珠宮

積分: 31496


19#
發表於 17-7-5 18:22 |只看該作者

回覆樓主:

好明顯你老公係因為有第二個,所以先對你地唔耐煩


公爵府

積分: 29138

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 17-7-6 07:43 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 17-7-4 18:59
你地既c6工作壓力太大會點的? 我知我老公壓力好大,公司多野做,又要養好多口,但佢宜家變得唔同哂,少少野 ...

佢覺得你做FTM, 負累佢。加上你們本身感情都唔好……

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo