母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 844


1#
發表於 17-7-5 20:37 |只看該作者
餵左母乳4個月,身體開始出毛病,內痔瘡屙出多血,因為要捱夜起身餵奶,腸痛多風,今日醫生建議我餵到六個月就好收工,似乎阿B吸晒我啲營養,醫生唔建議我繼續堅持落去,感覺有啲可惜⋯⋯想問下有經驗嘅媽媽,我係咪真係需要停呢?好好照顧自己


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-7-14 18:46 |只看該作者
JChee 發表於 17-7-5 20:37
餵左母乳4個月,身體開始出毛病,內痔瘡屙出多血,因為要捱夜起身餵奶,腸痛多風,今日醫生建議我餵到六個 ...

你係ftm定要番工?
其實你自己都要食多d有營養嘅食物同食多d水,飲料,湯水
痔瘡呢家野,一係就太熱氣,一係你經常坐,可以坐下熱水浴,搽痔瘡膏
繼唔繼續餵就要睇你嘅自願,食奶粉嘅bb都會健康成長
我第一胎唔識,最後全粉
第二胎就全埋身,而家第三胎就生都仲餵緊,打算第三胎出世之後,兩個一齊餵
我自己,呀女,肚入面個bb都健康
加油!


別墅

積分: 844


3#
發表於 17-7-14 19:50 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-7-14 18:46
你係ftm定要番工?
其實你自己都要食多d有營養嘅食物同食多d水,飲料,湯水
痔瘡呢家野,一係就太熱氣,一 ...

好厲害,都祝你們健康快樂。可能我飲得唔夠水多,我會再試試。多謝你意見



子爵府

積分: 11164


4#
發表於 17-7-14 21:42 |只看該作者
母乳營養有超過250種成份,奶粉營養只有70-80種,母乳豐富既營養正正對bb大腦發育提供最好既營養,加上當中既免疫球蛋白、酵素、抗體、活性白血球對bb免疫系統發展十分重要,所以我一定繼續餵母乳

痔瘡同腸痛會唔會係平日飲食問題引起?每日飲食要定時,每日2份生果+3份蔬菜、多食蒸/煮食物,避免煎烤食、辛辣同刺激食物,我好相信"you are what you eat",所以良好既飲食習慣對身體一定有正面影響

bb 6個月加固後,對奶既需求會減少,一歲開始只需要早晚各一次埋身,到時媽媽就會輕鬆好多

因為餵母奶我變得好注重飲食,睇到身體係有改善,雖然長期無覺好瞓,但無傷風感冒,連生痱滋都無
但我餵母乳期間都爆過幾次濕疹,自己都感受到餵母乳的確係對身體有d影響,不過我會繼續埋身呀囡依加18個月大,只係比c6傳染整病同打一歲針時發燒,touchwood抵抗力算唔錯我成日同老公講,我餵人奶辛苦一、兩年,但囡囡健康係一世既


別墅

積分: 844


5#
發表於 17-7-14 22:54 |只看該作者
艾森 發表於 17-7-14 21:42
母乳營養有超過250種成份,奶粉營養只有70-80種,母乳豐富既營養正正對bb大腦發育提供最好既營養,加上當中 ...

呢排BB發燒流鼻水咳,我就開始質疑自己係咪真係要咁努力去餵人奶呢~ 你都講得啱架,或者可能我真係食唔夠生果,不過外痔瘡係懷孕期間有,而家就連內瘡都有。唉!我泵出來的,有時諗會唔會因為甘,個胸無信號,唔知bb 病左,做唔到抗體。我先生一直唔想我甘辛苦,泵完又要洗,但阿B又唔肯埋身,一埋就反胃嘔,不過我會繼續努力,雖然我呢一刻真係睇唔到成效,bb 4個月又大病了,但係希望我依家所做嘅嘢係對佢將來有用⋯⋯



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 17-7-15 03:48 |只看該作者
你身體d 毛病係咪直接同餵奶有關? 如果係有關, 我覺得停餵, 或補粉, 你有好既身體至可以走更長既路.

痔瘡應該同餵奶冇關, 原因如上.

bb 而家有少少病, 可能因為你餵左人奶, 佢至病得冇咁勁或者快d 好番. 你唔駛質疑自己喎, 你既身體會識俾抗體俾bb. 唔駛個胸有信號至個抗體, 咁你接觸到病菌, 身體自然會去調節, 呢d 你唔好猜想太多. bb 病有好多原因, 空氣點都有菌, 有時bb 接觸到咪病, 同埋病唔係咩大事, bb 要病過至可以建立免疫系統. 我二仔三個未滿月就病, 因為大仔返學, 唔多唔少都有d 關係.

你老公戥你辛苦係好, 不過都叫佢支持下. 我老公本身支持餵母乳, 到第三胎時我老公驚我辛苦叫我唔好餵, 我直頭同佢既好意我心領, 我想做我鍾意既事, 要既係support, 咁之後佢都冇再叫我停餵.


子爵府

積分: 11164


7#
發表於 17-7-15 21:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 艾森 於 17-7-15 21:19 編輯

Error


子爵府

積分: 11164


8#
發表於 17-7-15 21:18 |只看該作者
JChee 發表於 17-7-14 22:54
呢排BB發燒流鼻水咳,我就開始質疑自己係咪真係要咁努力去餵人奶呢~ 你都講得啱架,或者可能我真係食唔夠 ...

「阿B又唔肯埋身,一埋就反胃嘔」
咁bb係唔識得埋身啜定埋身後會嘔?健康院有姑娘一對一母乳指導,你試下去等姑娘睇到底係咩問題。我囡初出世啜我乳頭流血,去完母乳指導,返屋企再跟姑娘教咁埋身,一定要啜得岩先比食,啜得唔岩就拎開,喊多幾次bb就識啜得岩。

的確埋身會因為bb口水接觸乳頭,傳遞訊息比媽媽身體知道bb病左,媽媽身體會為bb製造當時所需要既「o個種」抗體,同抗體成份會比平日更多,幫bb對抗病菌/病毒。
但即使係泵奶,母乳仍然有抗體、免疫球蛋白、活性白血球....可以幫bb對抗病菌/病毒,而奶粉係無任何抗體,營養更加不能與母乳相比,所以無需質疑母乳對bb既重要性。

我老公都成日叫我唔好咁辛苦,話食奶粉既bb咪一樣係咁大,但經過我長年不停比佢睇母乳資料,依加佢都識答人:人奶營養超過250種,奶粉營養得70-80種,所以食人奶既bb會聰明d同健康d

點評

jeanne1120    發表於 17-7-15 22:44


子爵府

積分: 11135


9#
發表於 17-7-15 22:43 |只看該作者
JChee 發表於 17-7-14 22:54
呢排BB發燒流鼻水咳,我就開始質疑自己係咪真係要咁努力去餵人奶呢~ 你都講得啱架,或者可能我真係食唔夠 ...
其實無話吃母乳的BB 就唔會病,唔需要講到咁神但當BB 病時,有媽媽的抗體同佢一齊打丈,真係好好多!
我B 七個月大,之前終於第一次病,無啦啦發燒...但係燒左一日就無啦啦好返!跟住有些傷風咳,但都三四日就好返。
我自己就覺得因為左我的抗體,BB 快左好返!
小病或者未見真章,如果BB 萬一中了較嚴重的感染,來自媽媽的抗體,分分鐘可能會救到命!
當然BB 無埋身係會爭咁d,但都已經比奶粉遠遠有益。媽媽收到BB 病的訊號,唔係淨係靠個胸;之前我睇過文章,話媽媽錫BB,都會在BB皮膚上接觸到BB身上的細菌,都可以做到抗體俾BB架!

另外你的痔問題,未必同你餵人奶有關;我建議你不如再搵多個母乳醫生睇下,請佢俾下意見,始終母乳醫生的母乳知識正確得多,同埋會想盡方法幫你繼續餵到人奶!


男爵府

積分: 5117

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


10#
發表於 17-7-25 17:17 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-7-14 18:46
你係ftm定要番工?
其實你自己都要食多d有營養嘅食物同食多d水,飲料,湯水
痔瘡呢家野,一係就太熱氣,一 ...

請教一下,仲餵緊人奶,想再生多個,有無話食乜可易d有?謝謝

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo