母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1168


1#
發表於 17-7-9 00:43 |只看該作者
仔17mths 有左14weeks 發現有左已經愈來愈小奶,最近發現好似變左咸味tim....有冇jm試過?


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-7-9 22:00 |只看該作者
Jkjk999 發表於 17-7-9 00:43
仔17mths 有左14weeks 發現有左已經愈來愈小奶,最近發現好似變左咸味tim....有冇jm試過?
...

我d奶無變到咸味,係變左微酸
我而家30周,有番初乳同多番d!
我女18個月由有左到而家都無抗拒過食奶


大宅

積分: 1168


3#
發表於 17-7-10 01:57 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-7-9 22:00
我d奶無變到咸味,係變左微酸
我而家30周,有番初乳同多番d!
我女18個月由有左到而家都無抗拒過食奶

請問你是埋身定泵嫁?因我泵出黎發現得反好小 1安都冇 ,同埋會有肚痛 ,請問你有冇?


男爵府

積分: 8882


4#
發表於 17-7-10 10:04 |只看該作者

回覆樓主

你地埋身的有冇覺得乳頭痛?


大宅

積分: 1168


5#
發表於 17-7-10 11:00 |只看該作者
kakabear 發表於 17-7-10 10:04
你地埋身的有冇覺得乳頭痛?

有痛


男爵府

積分: 8882


6#
發表於 17-7-10 11:31 |只看該作者
Jkjk999 發表於 17-7-10 11:00
有痛

我呢幾日開始有d痛,不過可以忍受的痛,希望可以繼續餵落去。你都打算繼續餵?


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


7#
發表於 17-7-10 19:13 |只看該作者
Jkjk999 發表於 17-7-10 01:57
請問你是埋身定泵嫁?因我泵出黎發現得反好小 1安都冇 ,同埋會有肚痛 ,請問你有冇?
...

我係埋身嘅! 開頭就無肚痛,有時會有輕微子宮收縮! 但而家30周開始,每次餵奶都有比較强子宮收縮,但一陣就無事!
另外我係24周前都有乳頭痛,有時好難忍到痛,尤其懷孕期間會比較忟,真係好痛時,我會叫呀女停一停! 不過捱下捱下到而家都就生喇! 大家加油! 量力而為!


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


8#
發表於 17-7-10 19:22 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-7-10 19:13
我係埋身嘅! 開頭就無肚痛,有時會有輕微子宮收縮! 但而家30周開始,每次餵奶都有比較强子宮收縮,但一陣 ...

我諗有大約2- 3個月,我都係無嘜奶,係直程得一啖之後就係空啜,所以我女不斷左右左右咁換邊啜,其實都係比佢過口癮
佢16個月時仲戒埋夜奶
同我有早餐,晚餐補鮮奶佢飲,加埋固體食得ok!
到而家我又多番奶,佢又痴番奶奶啜

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo