母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1546


1#
發表於 17-7-9 07:55 |只看該作者
我想問有咩方法可以收奶?有無一啲自然收奶嘅方法呢?


複式洋房

積分: 208


2#
發表於 17-7-12 00:43 |只看該作者
回覆 YYNG2009 的帖子

食乳鴿,飲豬膶水好快回奶


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-7-12 13:20 |只看該作者
2BB媽 發表於 17-7-12 00:43
回覆 YYNG2009 的帖子

食乳鴿,飲豬膶水好快回奶
咁食豬膶會唔會咖?慘啦我仲好鍾意間中食下覺得補

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo