母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 891


1#
發表於 17-7-11 17:12 |只看該作者
有冇人知餵緊人奶係咪唔可以做機架? 我原本有做機剩, 但個 sales 話餵緊人奶驚電流過落阿 B 度, 之後就 sell 我買人手 facial, 諗諗下佢可能老點我 ...


大宅

積分: 1904


2#
發表於 17-7-11 23:46 |只看該作者
回覆 ansleycheung 的帖子

我覺得老點可能性好高!D "電"點儲係D奶度再俾呀B呀??

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo