自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


子爵府

積分: 14838


1#
發表於 17-7-15 10:29 |只看該作者
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享嗎? 謝謝!

點評

leung2888    發表於 17-7-15 10:49


男爵府

積分: 9612


2#
發表於 17-7-15 10:33 |只看該作者

回覆樓主

要好出眾


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 17-7-15 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

要真係好努力先得


水晶宮

積分: 62377


4#
發表於 17-7-15 10:35 |只看該作者

回覆樓主

要好outstanding

點評

wcpcelia    發表於 17-7-15 17:49


男爵府

積分: 7946


5#
發表於 17-7-15 10:36 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

通常讀完,得兩三個個keep 住讀上去㗎咋。


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


6#
發表於 17-7-15 10:39 |只看該作者

回覆樓主

我自己係

不過就算差少少,入8大自資學位既都好多,出黎我唔覺大分別(反而自身能力更重要)


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 17-7-15 10:41 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

如果教考DSE分數已經唔高就唔好諗.去撰D對出來工作有幫助嘅課程讀吓仲好如果只係差小小分.上唔到8大就報副學士讀可能上得返8大


子爵府

積分: 13187


8#
發表於 17-7-15 10:42 |只看該作者
好多自己呃自己, 話之後升讀HKU, 其實係HKU SPACE 等等。 


瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-7-15 10:47 |只看該作者
其實呢,首先要問自己,DSE個分係點呢?

其二,再問自己,係想只入大學,定真心想讀大學呢?

其三,問下自己,失手原因係咩呢?

其四,要了解下自己,如再揀副學士或HD,呢D科係唔係自己興趣所在,而又有

能力讀好?

其五,要畀自己有個承諾,一定要盡心盡力,認真咁學習喇。

我識好多學生係可以駁返上8大,但係就要自己付出努力啦。

HEA讀、求其入HD、ASSO、無目標而讀,好多到最後都讀唔返上去架喇。

不過,而家咁多自資,讀自資都係一條出路既。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


伯爵府

積分: 15421


10#
發表於 17-7-15 10:49 |只看該作者
機會大


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


11#
發表於 17-7-15 10:49 |只看該作者
my005 發表於 17-7-15 10:47
其實呢,首先要問自己,DSE個分係點呢?

其二,再問自己,係想只入大學,定真心想讀大學呢?

不能同意更多

點評

my005    發表於 17-7-15 10:50
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


男爵府

積分: 6043


12#
發表於 17-7-15 10:53 |只看該作者
my005 發表於 17-7-15 10:47
其實呢,首先要問自己,DSE個分係點呢?

其二,再問自己,係想只入大學,定真心想讀大學呢?

好有用的意見,收藏定8年後我可能有機會用(希望用吾著啦)

點評

my005    發表於 17-7-15 10:59


男爵府

積分: 7996


13#
發表於 17-7-15 11:08 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

ASSO,HD
要好努力,只要GPA 衝到上3.5以上,機會好大,入8大 year 3。


麻麻地,就真係入自資。



琥珀宮

積分: 169759


14#
發表於 17-7-15 11:09 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

我大仔講想出嚟做嘢就讀高級文憑,想入大學就副學士。


侯爵府

積分: 24362


15#
發表於 17-7-15 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

都係果句
要努力囉
樣樣怕辛苦
就乜都無你份


男爵府

積分: 5395


16#
發表於 17-7-15 11:14 |只看該作者

回覆樓主

其實 唔係成績標青靚成績入八大,都被睇低一線ga la

八大屬下的自資,同出面d XX學院讀上的Top up degree,都係咁上下,

港大屬下HKU space,中大屬下CCCU,理大屬下Poly speed都係 同出面d一樣,自資學位,讀完都係top up。

所以揀啱自己興趣就讀,唔駛特登要八大屬下的書院囉
村姑 亞Bee


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


17#
發表於 17-7-15 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24362


18#
發表於 17-7-15 11:15 |只看該作者

回覆樓主:

我妹工作幾年, 返去讀asso再入degree
我弟hi dip, 依家考左工程業專業資格

路係人行出來的


子爵府

積分: 14838


19#
發表於 17-7-15 11:15 |只看該作者
sylvanian 發表於 17-7-15 11:08
ASSO,HD
要好努力,只要GPA 衝到上3.5以上,機會好大,入8大 year 3。

請問到時可否揀不同的科目架。 例如: 讀完 assoc 會計, 搏8大 BA 或 其他課程咁樣?


子爵府

積分: 14838


20#
發表於 17-7-15 11:16 |只看該作者
青青河邊草 發表於 17-7-15 11:15
我妹工作幾年, 返去讀asso再入degree
我弟hi dip, 依家考左工程業專業資格

好鼓勵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo