夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 616


1#
發表於 17-7-25 10:45 |只看該作者

我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己?


侯爵府

積分: 22919

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 17-7-25 11:13 |只看該作者
我覺得要呀, 如果你係男人, 都唔想自己老婆太烏wear啦~~

當然唔係話要花好多錢花好多時間搞到自己膠面或者化濃妝, 只要整整齊齊, 化下淡妝, 睇上去精精神神就得了


琥珀宮

積分: 152982


3#
發表於 17-7-25 13:29 |只看該作者


男爵府

積分: 6304


4#
發表於 17-7-25 14:07 |只看該作者

回覆:生完仔掛住湊仔無打理自己

要阿男人好多值口,永遠吾知足吾感恩!



瑪瑙宮

積分: 139710


5#
發表於 17-7-25 14:44 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-7-26 17:47 編輯

要, 基本護膚, 間中買下新衫, 打扮下.

遲 d 返番工都要執架喇, 置番 d 衫到時唔使周圍搵.


大宅

積分: 4899


6#
發表於 17-7-25 14:57 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...
每個人都應為自己外表負責, 作為城市嘅一份子, 亦要對市容有一份貢獻.


別墅

積分: 649


7#
發表於 17-7-25 15:41 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...
一定要對自己好丫!! 我未生老公已經提住我要KEEP好點,如果要佢支援(無論係金錢定時間) 盡管開聲,佢會俾。

叫你老公都要得閒俾你放下假去做個FACIAL 先得


男爵府

積分: 7348


8#
發表於 17-7-25 17:46 |只看該作者

回覆樓主:

為自己增值係必須的,小朋友陪少一陣都冇問題,搵人睇下啦!


禁止訪問

積分: 113


9#
發表於 17-7-25 18:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24127


10#
發表於 17-7-25 18:47 |只看該作者

回覆樓主:

一定要


大宅

積分: 3287


11#
發表於 17-7-25 18:47 |只看該作者

回覆樓主

一定要keep! 我有時喺街見到好肥好烏wear嘅女人,就會諗佢老公唔知點接受得到


男爵府

積分: 7074


12#
發表於 17-7-25 19:15 |只看該作者

回覆樓主

我唔係要討好老公,係我自己都貪靚,唔使人叫自己都會keep! 生完囝真係要keep 架唔好俾老公有藉口,我見我朋友本身都有少肥生完囡肥到不得了,我地見佢老公出街都唔會拖住老婆,只會拖個囡!成日喺我地面前叫老婆做肥婆!


複式洋房

積分: 259


13#
發表於 17-7-25 19:36 |只看該作者
女人為自己為人都要keep
老公緊張自己多D
自己行出黎又自信D
我自己weekend 係屋企都換套好D家居服 劃番堂眉 望落精精神神 自己照鏡都自信D!

點評

UncleManLung    發表於 17-7-31 11:18


珍珠宮

積分: 38498

減齡達人勳章


14#
發表於 17-7-25 20:24 |只看該作者

回覆樓主

做女人要對自己好啲,保養就一定要,唔使買貴價護膚品,亦唔係叫你化全妝,簡單都要做


侯爵府

積分: 24385


15#
發表於 17-7-25 22:18 |只看該作者
uglyfufu 發表於 17-7-25 18:47
一定要keep! 我有時喺街見到好肥好烏wear嘅女人,就會諗佢老公唔知點接受得到
...

無錯,我覺得係,女人一定要扮下靚


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


16#
發表於 17-7-26 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18976


17#
發表於 17-7-26 12:35 |只看該作者
回覆 mslung 的帖子

梗係要 減肥加化下淡妝,睇落都唔同架。我以前都係全職湊,都有咁。起碼唔駛成曰圍住小孩轉。


禁止訪問

積分: 7914


18#
發表於 17-7-26 16:01 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 461


19#
發表於 17-7-26 18:59 |只看該作者

回覆樓主:

keep好自己不是為別人,幾忙都好女人一定要保養。


大宅

積分: 1006


20#
發表於 17-7-26 20:26 |只看該作者
mslung 發表於 17-7-25 10:45
我係全職媽媽黎,平時自己湊bb, 已經冇咩時間,
但係咪應該都要積極D保養下自己? ...

女人一定要keep.唔好為自己找藉口.為左自己一定要keep.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo