跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2108


1#
發表於 09-1-31 14:08 |只看該作者
我見有D媽咪都有興趣WEEKEND一齊玩下,所以想睇下 7/2 有無媽咪想JOIN我地個 WEEKEND "無料PLAYGROUP" 呢??

不過我真係想講明, PC CLUB 個 PLAY ROOM 係無得 BOOK, 其他小朋友都可以去玩,所以有機會有其他人架!我自己去過幾次就覺得可以接受!希望大家唔好介意!勝在有個平平地既地方聚腳!

有興趣媽咪請報名啦!

地點 : 太子 PC CLUB
時間 : 1:00 PM

我們會先飲茶再落去玩!

1) CHERRYCHRIS
2) TUNGTUNG-MAMI

[ 本帖最後由 cherrychris 於 09-2-10 10:51 編輯 ]


複式洋房

積分: 303


2#
發表於 09-1-31 14:44 |只看該作者
elaine1211-霖霖又參加


禁止發言

積分: 1043


3#
發表於 09-1-31 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2108


4#
發表於 09-1-31 17:09 |只看該作者
原帖由 echo_seng 於 09-1-31 15:24 發表


真可惜,老B爹娘當日在家要約了多位叔叔嬸嬸攻打四方城,否則睇下點解“無料”playgroup都咁受歡迎!



我諗個 playroom 同你個 playgroud 差唔多! 個度有d大型玩具比bb玩,同埋可以比下d媽咪傾計囉!


別墅

積分: 847


5#
發表於 09-1-31 19:04 |只看該作者
pls count me, thanks~

yau_yau


大宅

積分: 2446


6#
發表於 09-1-31 22:39 |只看該作者
呢次真係要預埋林林la!我唔會再《爬》街ga la!


大宅

積分: 1638


7#
發表於 09-2-1 00:10 |只看該作者
預埋我謙謙!!!


大宅

積分: 1068


8#
發表於 09-2-1 04:11 |只看該作者
恩恩舉手話要黎同其他bb玩呀, 可唔可以比個詳細地點我? 咁1pm 係咪喺嗰度等架?thanks a lot

[ 本帖最後由 Forever@Friends 於 09-2-1 04:57 編輯 ]


大宅

積分: 2108


9#
發表於 09-2-1 06:28 |只看該作者
1pm 會係 pc club 門口等,因為要接送,請大家準時!

煩請 yau yau, marinamama & [email=forever@friends]forever@friends[/email] pm 我你既手電!

我會再同你傾詳細地址!

karmen, 唔知你可唔可以帶 tunnel 呀?

1) Cherrychris
2) Tungtung-mami
3) Yau Yau
4) Marinamama
5) [email=Forever@friends]Forever@friends[/email]
6) 灝灝b
7) elaine1211


大宅

積分: 2446


10#
發表於 09-2-1 08:06 |只看該作者
當然可以la!要唔要埋波波池?!
原帖由 cherrychris 於 09-2-1 06:28 發表
1pm 會係 pc club 門口等,因為要接送,請大家準時!

煩請 yau yau, marinamama & forever@friends pm 我你既手電!

我會再同你傾詳細地址!

karmen, 唔知你可唔可以帶 tunnel 呀?

1) Cherrychris
2) Tungtung-mami
3 ...


別墅

積分: 847


11#
發表於 09-2-1 12:36 |只看該作者
already pm you, pls check, tks


原帖由 cherrychris 於 09-2-1 06:28 發表
1pm 會係 pc club 門口等,因為要接送,請大家準時!

煩請 yau yau, marinamama & forever@friends pm 我你既手電!

我會再同你傾詳細地址!

karmen, 唔知你可唔可以帶 tunnel 呀?

1) Cherrychris
2) Tungtung-mami
3 ...


別墅

積分: 508


12#
發表於 09-2-1 13:56 |只看該作者
係咪個個星期六都會有?


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-2-2 00:29 |只看該作者
冇上網兩日, miss左呢個機會!
下次記得預埋我呀!


大宅

積分: 1068


14#
發表於 09-2-2 02:24 |只看該作者
原帖由 cherrychris 於 09-2-1 06:28 發表
1pm 會係 pc club 門口等,因為要接送,請大家準時!

煩請 yau yau, marinamama & forever@friends pm 我你既手電!

我會再同你傾詳細地址!

karmen, 唔知你可唔可以帶 tunnel 呀?

1) Cherrychris
2) Tungtung-mami
3 ...


我都PM左比你啦, 麻煩哂, 又有得玩 lu ~~ yeah yeah yeah


複式洋房

積分: 160


15#
發表於 09-2-2 08:28 |只看該作者
HI Cherrychris:

aiyi... 我好想帶曦曦去呀, 次次都miss 左tim, 仲可唔可以加多一個呀?? 見你地d相, 真係好想去玩吓, 係咪一定要member先入得家??


大宅

積分: 2108


16#
發表於 09-2-2 14:42 |只看該作者
原帖由 ccirishk 於 09-2-2 08:28 發表
HI Cherrychris:

aiyi... 我好想帶曦曦去呀, 次次都miss 左tim, 仲可唔可以加多一個呀?? 見你地d相, 真係好想去玩吓, 係咪一定要member先入得家??


唔好意思,八個bb會好crowd,如果我 14/2 去多次,你有無興趣?

要member先入得架!!


大宅

積分: 2108


17#
發表於 09-2-2 14:43 |只看該作者
原帖由 Tammyngf 於 09-2-1 13:56 發表
係咪個個星期六都會有?


唔會個個 week la... 因為我有時可能有其他野做!! 14/2??


大宅

積分: 2108


18#
發表於 09-2-2 14:43 |只看該作者
原帖由 sqq321 於 09-2-2 00:29 發表
冇上網兩日, miss左呢個機會!
下次記得預埋我呀!


14/2 你 ok ma?


大宅

積分: 1081


19#
發表於 09-2-2 14:59 |只看該作者

回覆 # 的文章

14/2攪我又嚟呀!


複式洋房

積分: 160


20#
發表於 09-2-2 15:31 |只看該作者
2/14 好呀, 得得得!! 不過會幾點? 可唔可以遲少少, 3-4點得唔得?
唔該晒!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo