母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 52


1#
發表於 17-7-28 15:27 |只看該作者
阿女已經7個月大,開始加固,每日返工前同係公司泵2~3次,由開始泵到5~6安,到近排得3~4安飲魚湯都無上多左奶,想問仲有無得追奶? 如何追奶?


別墅

積分: 937


2#
發表於 17-7-28 18:34 |只看該作者

回覆樓主

我都係奶量減少左,都吾知點解


大宅

積分: 4343


3#
發表於 17-7-29 10:29 |只看該作者
Tracychoi501 發表於 17-7-28 15:27
阿女已經7個月大,開始加固,每日返工前同係公司泵2~3次,由開始泵到5~6安,到近排得3~4安飲魚湯都無 ...

會唔會就黎 m?


洋房

積分: 52


4#
發表於 17-7-31 14:30 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-7-29 10:29
會唔會就黎 m?

我到而家都仲未黎m, 都唔知幾時會黎


大宅

積分: 1710


5#
發表於 17-7-31 14:52 |只看該作者
留名等學野
同是天涯淪落人


大宅

積分: 4343


6#
發表於 17-8-1 20:49 |只看該作者
Tracychoi501 發表於 17-7-31 14:30
我到而家都仲未黎m, 都唔知幾時會黎

會唔會係熱得滯所以少奶,我呢幾日都好似飲水多過平時但奶量無多到。


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-8-2 22:00 |只看該作者
我由阿仔半歲多開始減王4汞, 奶量都少左,
本來汞1次有成7、8安,
減汞後初時得返5、6安左右, 都幾灰,
之後聽其他媽媽介紹飲X他隻黑豆奶(我揀低糖既)
D奶量又真係會多返D咖啵...而家平均6、7安


複式洋房

積分: 411


8#
發表於 17-8-14 16:04 |只看該作者
Chirley 發表於 17-8-2 22:00
我由阿仔半歲多開始減王4汞, 奶量都少左,
本來汞1次有成7、8安,
減汞後初時得返5、6安左右, 都幾灰,

情況同你一樣
黑豆奶得呀?
試下先

而家每次泵得3安
想餵到1歲
好似唔得了


子爵府

積分: 11383


9#
發表於 17-8-14 16:26 |只看該作者
yy315 發表於 17-8-14 16:04
情況同你一樣
黑豆奶得呀?
試下先
我都唔夠奶, 人奶+奶粉咁樣餵到1歲係咪都好過全奶粉?


水晶宮

積分: 52654


10#
發表於 17-8-14 20:04 |只看該作者
yy315 發表於 17-8-14 16:04
情況同你一樣
黑豆奶得呀?
試下先
盡左力就算啦, 都OK咖啦我而家仲KEEP到多時有7、8安,
少時有5、6安, 所以我都會再堅持下,
去到一歲先再算...
努力下努力下, 我仔都就9個月大...
我已覺得好叻啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo