嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 359


1#
發表於 17-8-2 15:23 |只看該作者
囡囡21個月, 啱啱驗完血話中性白血球低, 得0.5, 有冇其他媽媽嘅小朋友有咁嘅情況可以分享一下, 我可以點做


大宅

積分: 2009


2#
發表於 17-8-8 01:41 |只看該作者

回覆樓主

係咪岩岩病完?


複式洋房

積分: 359


3#
發表於 17-8-8 10:07 |只看該作者
taiyeung 發表於 17-8-8 01:41
係咪岩岩病完?

唔係呀


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


4#
發表於 17-8-9 03:19 |只看該作者
Kamy826 發表於 17-8-2 15:23
囡囡21個月, 啱啱驗完血話中性白血球低, 得0.5, 有冇其他媽媽嘅小朋友有咁嘅情況可以分享一下, 我可以點做: ...

我囡出世時試過,慢慢大,慢慢又高返。但有時病都會低,病好又會高返。之前醫院一直驗血check住,醫生有同我講,如果一直低要食藥,好彩佢自己有高返。


複式洋房

積分: 359


5#
發表於 17-8-9 08:43 |只看該作者
happycat1118 發表於 17-8-9 03:19
我囡出世時試過,慢慢大,慢慢又高返。但有時病都會低,病好又會高返。之前醫院一直驗血check住,醫生有同 ...

謝謝分享, 咁囡囡到幾大高返? 有冇話食啲咩做啲咩可以幫助提升指數?


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


6#
發表於 17-8-9 22:37 |只看該作者
Kamy826 發表於 17-8-9 08:43
謝謝分享, 咁囡囡到幾大高返? 有冇話食啲咩做啲咩可以幫助提升指數?

差不多兩歲時已經keep住正常返,醫生話無話點會正常返,要靠自己。但話做多d運動,均衡飲食,個人健康d,抵抗力高d,小d病就會影響唔到。病先有影響,因為d兵唔夠,無兵打仗就無病得重d,耐d好返。兩歲到我開始同我囡睇中醫,感覺無成日食西藥咁易病


複式洋房

積分: 359


7#
發表於 17-8-10 07:16 |只看該作者
happycat1118 發表於 17-8-9 22:37
差不多兩歲時已經keep住正常返,醫生話無話點會正常返,要靠自己。但話做多d運動,均衡飲食,個人健康d, ...

多謝你嘅分享, 希望我囡囡都可以好似你囡囡咁叻,靠自己好得返,。
唔洗再日日提心吊膽,驚佢會病。


別墅

積分: 574


8#
發表於 17-9-14 00:49 |只看該作者

回覆樓主:

我個囡都係啊 依家24個月,6個月時發現,真係成日病,一病就得返0·1,唔病就0·5到。。。。
一個月入一次醫院咁滯


大宅

積分: 2850


9#
發表於 17-9-26 17:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rydia 於 17-9-26 23:45 編輯

我會覺得不要盡信西醫...一發燒就入院打抗生素..如果係低燒可不入院,高燒冇精神先入,因為你一打抗生素個中性白血球數字係唔會升返正常的,我囡囡係2歲半已好返


禁止訪問

積分: 460


10#
發表於 18-4-26 12:30 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2850


11#
發表於 18-10-8 13:42 |只看該作者
我地有GROUP.有興趣可PM我


禁止訪問

積分: 413


12#
發表於 18-10-12 02:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 131


13#
發表於 19-1-17 00:42 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

我仔都係上一次醫生話得0.1今次直頭0
我問醫生可以做咩,都係話冇野可以做,真係好擔心(emoji)


複式洋房

積分: 383


14#
發表於 19-1-18 01:53 |只看該作者
回覆 fongll1212 的帖子

同意小朋友真係要小心啲


大宅

積分: 2009


15#
發表於 19-4-17 22:24 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

Can pm me
Thx


大宅

積分: 1684


16#
發表於 19-4-23 03:54 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

想入!請pm!Thanks!


別墅

積分: 763


17#
發表於 19-5-9 15:56 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

Can pm me?


別墅

積分: 763


18#
發表於 19-6-3 09:01 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

Pls pm me


別墅

積分: 652


19#
發表於 19-8-9 13:11 |只看該作者
回覆 rydia 的帖子

想入,我仔仔八個月都有依個問題,可否pm我


別墅

積分: 675


20#
發表於 19-8-24 07:29 |只看該作者
rydia 發表於 18-10-8 13:42
我地有GROUP.有興趣可PM我

Pls add me?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo