立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 609
大宅
積分: 1777
ph722 發表於 17-8-8 12:24 我已經生完第18日了,但每次泵奶每邊都要成30分鐘先泵完,而且奶量十分少,兩邊加埋都係得兩安半左右, 大 ...
積分: 4423
mrschangc 發表於 17-8-10 20:39 隔幾耐泵得2安半? 如隔3 個鐘, 18 日人仔都夠食架喎
複式洋房
積分: 144
ph722 發表於 17-8-10 22:48 四個鐘左右,兩安半唔夠啊,比三安半佢,唔夠一個鐘已經再喊肚餓了!
水晶宮
積分: 52654
積分: 1665
hetiebaby 發表於 17-8-8 13:00 我果時飲木瓜煲豬腳 金針菜豬腳同魚湯⋯仲要食多D飯 飲多D水!開頭追奶係辛苦D 要密D泵 2個鐘一次。追到奶 ...
bebechichi 發表於 17-8-11 14:05 想問如果本身奶量唔多想追奶,兩個鐘泵一次,咁每次泵出黎係咪會少d?
積分: 987
積分: 1066
JpAurora 發表於 17-8-13 19:37 試下食more milk plus 同埋飲豆浆,有效
pariscat 發表於 17-8-15 14:11 邊度有得買more Mike plus?幾錢?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy