母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1422

MommyPanel勳章


1#
發表於 17-8-15 17:15 |只看該作者
我個女啱啱7個月,一直都埋身冇試過用奶樽,加固左一排,最近開始食到杰身d嘅粥仔,同時出緊下面2隻門牙,哩2日開始唔多中意埋身咁,啜一陣就算,我再俾佢啜佢就會咬我,但我會谷,所以唔係冇奶,而佢亦真係飲得少。我唔知點做好,我試過太谷手吱左d奶出黎,用匙羹餵佢係肯飲嘅,但長遠咁餵唔掂,而佢已經學緊用吸管杯飲水,無理由又倒退返用奶樽?
定佢而家係厭奶?應該冇咁快戒奶掛:(

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo