夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4056


1#
發表於 17-8-28 01:10 |只看該作者
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未雨綢繆, 好易月月清, 叫佢儲//迫佢又會好易令大家吵架.

大家有咩經驗?祇有點做好?
好多時因為呢個問題而好沉重...


男爵府

積分: 5657


2#
發表於 17-8-28 02:26 |只看該作者
manhk1234hk 發表於 17-8-28 01:10
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未 ...

都係問佢想唔想結婚先?想的話開個聯名戶口,每人每月要放幾個錢落去,一年後就有Xxxx,咁幾時就可以有錢結婚。。。


水晶宮

積分: 50566


3#
發表於 17-8-28 02:34 |只看該作者
manhk1234hk 發表於 17-8-28 01:10
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未 ...

本帖最後由 tammy2008 於 17-8-28 02:34 編輯

好難會令佢變。。。

總之結婚前呢個人係點, 結束後無咩理由會令佢變, 由其係性格方面

人地一句得你:我結婚前已經係咁架啦, 你唔係唔知吖嘛?
你到時點答呢。。。


瑪瑙宮

積分: 139661


4#
發表於 17-8-28 03:31 |只看該作者
我同 ex 拍拖時, 佢唔使我叫, 自動自覺一齊儲錢.

所以, 我都唔知點令無錢剩的人變有錢剩.



男爵府

積分: 6304


5#
發表於 17-8-28 07:30 |只看該作者

回覆:儲錢結婚

我記得當年叫佢大家開个零全整付,在一間中資銀行,每個冃700元一年後就可以有一萬元,就係咁結婚分開擺洒,我媽說我係大女要高興十圍,我媽找數人情就給媽媽,婚後一年生仔都是外母找數,買樓又借首期你話呢啲外母去那裏找呀?可惜条光棍吾知足心術不正,我忍到两个仔成年,就賣樓幫佢還債務離婚再也不見面。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


6#
發表於 17-8-28 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139661


7#
發表於 17-8-28 10:10 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-28 09:49
有錢就豪結, 無錢就窮結, 但豪得來只係令人覺得係場 show, 又攪來做乜?

係喇, 佢咁唔嗲唔吊, 唔好比佢倚賴你儲, 無錢咪註冊算. 佢自己都唔急結婚你急咩呢?


侯爵府

積分: 21304


8#
發表於 17-8-28 11:14 |只看該作者
manhk1234hk 發表於 17-8-28 01:10
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未 ...

建議你搵過第二個女人。我係女人都係咁勸你。價值觀唔同結婚後只會日日鬧交。你係男人更加容易搵另一半啦。


子爵府

積分: 11616


9#
發表於 17-8-28 11:44 |只看該作者

回覆樓主

唔建議開聯名,將來會好麻煩。
喱d 野真係無得迫,你有你自己儲,佢聽唔聽佢嘅事,但事先聲明, 儲到係得咁多,唔好諗住想大搞,唔會為佢想威而借錢結婚。
不過講真,喱種人好難改,結婚時你都要control d budget,好易亂洗,好快put budget 嫁! 結婚d 野真係海鮮價,亂買真係唔得呀


子爵府

積分: 13146


10#
發表於 17-8-28 12:12 |只看該作者

回覆樓主:

你慘了……要獨自捱一世。佢一心做賺錢買花戴那個,甚自會靠你養。

佢係高消費品,你頂得順至好。


公爵府

積分: 27460


11#
發表於 17-8-28 12:21 |只看該作者

回覆樓主:

咁可以大家坐低傾下,想結婚大家儲錢,如果佢做唔到,咁就睇你喇,有時唔係個個都肯


公爵府

積分: 27460


12#
發表於 17-8-28 12:22 |只看該作者
萍pig 發表於 17-8-28 12:12
你慘了……要獨自捱一世。佢一心做賺錢買花戴那個,甚自會靠你養。

佢係高消費品,你頂得順至好。

如果唔岩就趁早分囉


瑪瑙宮

積分: 139661


13#
發表於 17-8-28 12:52 |只看該作者
flori 發表於 17-8-28 11:14
建議你搵過第二個女人。我係女人都係咁勸你。價值觀唔同結婚後只會日日鬧交。你係男人更加容易搵另一半啦 ...

我同意, 理財觀念相差太大, 第時盞自己激氣, 佢就洗突等你攪掂, 尼 D 婚前知道好呀, 有得分就分.


別墅

積分: 634


14#
發表於 17-8-30 15:02 |只看該作者
冇得迫~ 結得慳D


伯爵府

積分: 18956


15#
發表於 17-8-30 17:38 |只看該作者
而家仲會有女仔諗住個男嘅全部出哂?負擔得起就無所謂,相反,只會抄大獲。自己諗下想以後日子點過。


男爵府

積分: 5391


16#
發表於 17-8-30 23:02 |只看該作者
我覺得分手都係一個選擇。理財觀念差咁遠,結左只會日日鬧交,除非你好有錢俾曬所有開支。租金供樓,水電煤雜,生小朋友要用好多錢。但你女友唔會識諗,佢買曬自己鍾意既野,留返俾你自己諗。如果我男友係咁,我會分手。


大宅

積分: 3028


17#
發表於 17-8-30 23:59 |只看該作者
manhk1234hk 發表於 17-8-28 01:10
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未 ...

我同老公結婚,係佢出晒所有錢架,平有平結,貴有貴結,唔一定要大排筵席嘅。

不過你鼓勵你女友儲錢係應該嘅,你可以先教佢點儲錢,然後幫佢培養儲錢習慣


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


18#
發表於 17-8-31 08:30 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 suetfunglui 於 17-8-31 08:30 編輯

我有個已婚女性朋友,無理財觀念,買衫要買韓國貨(其他睇唔上眼),食又要食好野,又去比錢睇營養師減肥做瑜珈(佢已經係皮包骨)耳仔軟比人sale下就買野,從來唔識慳錢(開冷氣要開埋空氣清新機同放濕機)問佢電費幾多佢係唔知,因為老公交,不過佢好命,嫁個有d錢有兩三間舖既老公!
樓主,好難改變一個人!你要諗諗你有冇咁既能力養到佢!


男爵府

積分: 5408


19#
發表於 17-8-31 16:04 |只看該作者
manhk1234hk 發表於 17-8-28 01:10
大家點同別一半一齊儲錢結婚?小弟有儲開錢,每個月都定時定侯會分一寫錢去儲.而女友由細到大都無習慣儲錢/未 ...

其實最主要都係靠佢自己自覺,覺得逼都逼唔來


男爵府

積分: 7715


20#
發表於 17-8-31 17:17 |只看該作者
其實你真係要同佢傾,草到d錢都係佢自己既,如果佢因為甘同你蹧交,我認為都唔洗行落去,因為第時結左婚,家庭開支仲多,到時仲煩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo