立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1797
別墅
積分: 747
積分: 4054
Bitch0101 發表於 17-9-1 15:33 點解需要洗傷口? 我兩胎開刀,都唔洗洗傷口, 折左線貼防水膠布,一兩個星期後再貼除巴貼 ...
水晶宮
積分: 65587
Nbs 發表於 17-9-1 17:18 洗傷口洗到無膿收乾晒,窿大既就再聯針,窿細既就等佢自己埋口。要時間,唔會洗一日就好。有膿的話傷口唔會 ...
muimuimao 發表於 17-9-1 20:37 請問你邊間醫院生?是公立嗎?
muimuimao 發表於 17-9-5 10:27 去私家醫生睇睇,我覺得政府做產後檢查好HEA
洋房
積分: 59
Ashlyluke 發表於 17-9-11 12:07 我都係咁嘅情況,我仲有啲肉凸左出黎...而家食緊抗生素...真係擔心...
框框 發表於 17-9-11 14:40 咁你有冇搵醫生睇下?
Ashlyluke 發表於 17-10-17 16:30 最後食左抗生素一個星期,最後個日埋番口了(emoji)一額汗
積分: 542
框框 發表於 17-9-1 20:53 政府丫。。
ma288123 發表於 17-10-18 22:27 請問係邊間政府醫院呀? 因為來紧我都係政府醫院開刀生
框框 發表於 17-10-19 01:21 威爾斯。。。
框框 發表於 17-10-17 23:05 我到宜家都仲未好,好慘。。。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy