懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2058


1#
發表於 09-2-9 22:23 |只看該作者
今日(18w2d)做完結構,小b一切正常,(之前係私家check左Oscar係1:5125) 但醫生話我今年35歲,下個月要番醫院飲糖水,但今日等足3個鐘的經驗,我已怕左再去政府醫院喇!我工作好忙,唔可以成日請病假,想請問有經驗的媽媽,有按時去私家醫生度做檢查,可以唔去飲糖水嗎?請賜教!謝!


大宅

積分: 1555


2#
發表於 09-2-9 23:03 |只看該作者
飲糖水係怕你有妊娠糖尿,呢個test大概要2個半鐘到。
我係廣華test ga
早上9點抽第一次血,
then你要飲一杯糖水(慢慢飲,都幾難飲下 )
飲完開始計2小時後就抽第2次血,然後走得(大慨11點多)
ps:呢個test產前要做2次 ,記得唔好心急飲,唔係嘔 左要再約過做tset

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo